Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Toyota Calica ST 185 Rally Monte Carlo 1993

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 19 Lis 2015, Czw 21:57    Temat postu: Toyota Calica ST 185 Rally Monte Carlo 1993

Witam
Dziś prezentuje model po kapitalnym remoncie Wesoly
Toyota sklejona jakieś 20lat temu albo więcej ,teraz wymoczona pomalowana i oklejona na nowo. Jakiś fajerwerków nie ma ale do trojaczków Castrola jak znalazł.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Lis 2015, Pią 11:44    Temat postu:

Witam !

Zgodnie z obietnica w ocenie tego modelu będę surowy...
Powiem tak, pokazywałeś nam o wiele leprze modele...
Jeśli chodzi o dobre strony modelu to kalki położone są bardzo dobrze, wiem jak trudno kładzie się półkola castrola bo sam na nich raz poległem parę lat temu... Na pochwale zasługuje również zmiana baku. Ogromny minus to uszczelki szyb, lamp i malowanie przednich reflektorów, migaczy, siatek w przednim zderzaku i klamek. Teraz wiem czemu na kilometry zużywam taśmę maskującej której chyba Ci zabrakło do budowy tego modelu... Na tylnym lewym kole brakuje naklejki oz no i nie rozumiem czemu brakuje jednej linii podziału na przednim zderzaku z prawej strony, bo na lewej jest ?
Jeśli chodzi o kwestie merytoryczne to różnic niestety jest sporo. Podstawowa sprawa to tarcze które są za małe o czym już nie raz pisaliśmy. Następna sprawa to wlew paliwa, wydech samochodu no i brak karbonu na lusterkach. Przednie migacze powinny być zdecydowanie ciemniejsze a kalki BAD HOMBOURG z numerem startowym powinny być wyżej. Z reszta zobacz sam:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ostrzegałem ze będę surowy.
Mam nadzieje ze przy następnych projektach bardziej się postarasz.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 20 Lis 2015, Pią 12:12    Temat postu:

witam
Dzięki za komentarz i już się tłumaczę Wesoly
Co do linii podziału na przednim zderzaku nie wiem jak to się stało dopiero jak mi napisałeś to zauważyłem to. Co do kalki na feldze to najnormalniej na świecie uległy zniszczeni miałem stare kalki na falgi i rozleciały się, mam w planach następną celice to z niej wykorzystam.
Co do carbonu mam z crazy modeler i ni jak się nie układa na lusterkach czy to przy pomocy zmiękczaczy czy też suszarki,więc są czarne:(
Co do ramek to robię je odręcznie z tego powodu że kiedyś zniszczyłem model oklejając go taśma po położeniu kalek i klaru i po pomalowaniu uszczelek podczas odklejania taśmy zeszła mi razem z kalkami Smutny a taśma była tamki. A malowanie przed kalkami i klarem jakoś mi się nie podoba bo później wszystko błyszczy.
Co do błedów merytorycznych rzeczywiście nr startowe są za nisko ale tak to jest jak się korzysta tylko z instrukcji. No gdybym miał takową fotkę to oczywiście dałbym je wyżej no ale znaleźć foto Celicy z nr 7 z monte to graniczy z cudem. Tobie się udałoWesoly teraz widzę że mogę założyć normalne zapinki bo myślałem że są tylko spręzynowe. Tarcze założone zostały takie bo już było zawieszenie sklejone. Co do wydechu to masz może jakieś fotki? bo nawet nie kojarzę jaki ma być.
jeszcze raz dziękuję za tak motywujący komentarz mam nadzieję że przy ST205 będzie mniej minusów Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 23 Lis 2015, Pon 13:05    Temat postu:

No niestety ale muszę zgodzić się z opinią Krzyśka
to jeden z gorzej wykonanych modeli jakie nam zaprezentowałeś
sam mam problemy z ramkami i nie wypada mi na nie zwracać uwagi ale w tym wypadku położyły Ci kompletnie ten model
jeśli masz problem z ramkami zainteresuj się taśmami typu Micro Masking tape (są w różnych rozmiarach nawet poniżej 1mm) - od kiedy zacząłem je stosować ramki już "nawet jakoś wyglądają"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 23 Lis 2015, Pon 20:24    Temat postu:

Co do taśmy to wydaje mi się że grubość taśmy nie ma ma wpływu na to że kalki odeszły. czy cienka i szeroka to i tak klej klei tak samo a kalki odeszły właśnie od ramek czyli tam gdzie się kończyły. Musze tak i tak popracować na ramkami. Zobaczymy co napisze Krzysiek i jak on to robi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 24 Lis 2015, Wto 11:35    Temat postu:

Wydaje mi się że jeśli kalki odchodziły w takich i podobnych miejscach to jest to kwestia pomalowania tych miejsc clarem w sensie że za mało było położonego, przy czym ja też raczej staram się nie kłaść taśmy maskującej w miejsca gdzie już leży kalka.
Odnośnie tego co Ci zaproponowałem to ja tak robię już od bardzo długiego czasu i jeszcze się nie zdarzyło żeby kalka odeszła - pamiętaj że im cieńsza taśma tym na mniejszej powierzchni jest klej, a w razie potrzeby można położyć dwa paski tej taśmy

do tego dorzucę jeszcze poradnik kolegi Naomiego z innego forum który kiedyś mi podesłał a który sporo pomógł
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 04 Gru 2015, Pią 10:27    Temat postu:

Kończąc temat pytałeś o wydech:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz chyba widzisz różnice ?

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin