Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mercedes CLK-GTR

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 22 Sie 2010, Nie 15:14    Temat postu: Mercedes CLK-GTR

Witam! A wiec, marzenie sie spelnilo i mam! Prawdziwy wyscigiowy potwor, krol mocy i demon z karbonu... Oto on... Mercedes CLK-GTR.
Jak wiekszosc modeli aut wyscigowych tego potwora zaczynamy budowac od silnika. I tu stwerdzilem ze moge troche pokombinowac i dodac troche od siebie. Jest troche karbonu, czerwone kolanko na wlotach chlodzenia hamulcow w poprzednim zyciu bylo rurka do picia napojow a pod spodem na tych wlotach termoizolacja z sreberka od papierosow:-)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zarzekalem sie kiedys ze juz nigdy nie bede robil pasow bezpieczenstwa, a jednak cos mnie skusilo... Pasy pochodza z zestawu do tuningu jakiegos Nissana, sprawdzilem, w Mercedesie tez byli od firmy Sabelt, wiec u mnie juz sa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oslona na podlodze pod pedalami tez pochodzi z fajek..
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz przede mna wyklejanie dyfuzorow karbonem...
Pozdrawiam, kontynuacja wkrotce..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 22 Sie 2010, Nie 22:02    Temat postu:

Zapowiada się fajna i dokładna relacja. Podoba mi się, że starasz się waloryzować model swoimi patentami, od siebie radzę okablować trochę środek. Powodzenia!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 23 Sie 2010, Pon 11:04    Temat postu:

Podzielam zdanie Mulczasa co do budowy, na razie wszystko ładnie wygląda.
Mógłbyś jeszcze pokazać nam zdjęcie oryginału do którego dążysz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 23 Sie 2010, Pon 19:59    Temat postu:

Witam. Dzieki za odzyw i oceny. Bardzo chetnie okablowalbym srodek i silnik, ale jeszcze nie ogarniam technologii. Nie wiem jak to sie robi... Moze ktos mi podpowie, prosze... Co do wyscigow... Wydaje mi sie(przynajmniej tak sobie wmawiam) ze w wyscigach dlugodystansowych samochody byli cichymi bohaterami... Ze laury zbieral czlowiek, a taki Mercedes, lub Porsche, Toyota czy Ferrari po wyscigu jeszcze w ciszy garazu stekali zaweszeniem, skrzypeli karoseria, postrzeliwali jeszcze cieplym tlumikem. Tak samo jak auta starej grupy B po, powiedzmy, morderczym raidzie Safari. Tak samo jak 1200konne turbopotwory z Formuly 1. Wiecie co powiedzial Stig Blomqwist w jednym z wywiadow po usmierceniu przez FIA grupy B? "nic juz nie bedzie tak samo".
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez syachin dnia 23 Sie 2010, Pon 20:06, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 05 Wrz 2010, Nie 12:18    Temat postu:

Probowalem przymierzyc wszystko na swoje miejsce... Prosze szanownych kolegow o sugestie i rady...
[link widoczny dla zalogowanych]
I moze ktos juz kiedys kablowal silnik i wnetrze? kompletnie nie mam na to pomyslu:-(
[link widoczny dla zalogowanych]
Podloga i sciana oddzielajaca silnik od kokpitu oklejone sa folia aluminiowa( do peczenia:-) )jeszcze nie przyklejona na amen tylko sprawdzic jak to bedzie wygladac
[link widoczny dla zalogowanych]
Kalki kewlar i karbon pokryte sa lakierem bezbarwnym od Tamiya ale mysle ze trzy warstwy to jednak malo:-(
Bardzo prosze o sugestie i pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
No i okazalo sie ze zdjecia wyszli do kitu:-( Sprobuje w najblizszym czasie zrobic inne.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Wrz 2010, Nie 15:01    Temat postu:

Wygląda bardzo przyzwoicie i za bardzo nie ma się do czego przyczepić. Jedyna rzecz którą ja mogę od siebie dodać to żebyś zamiast pokrywać karbon kolejną warstwą bezbarwnego pokrył go czymś w rodzaju Tamiya TS 71 Smoke - jest to rodzaj farby "do przyciemniania koloru" - karbon będzie wtedy bardziej naturalny. Jeśli chcesz zobaczyć jak to wygląda to wejdź sobie na moją galerię Imprezy WRC Monte Carlo 2001

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 06 Wrz 2010, Pon 13:03    Temat postu:

Od siebie moge doradzić, żebyś zamiast folii kuchennej dał folię z paczek po papierosach (tą co jest w środku paczki), ma fajną strukturę i nie świeci się tak jak folia do pieczenia. Co do samego modelu to bardzo fajnie prezentuje się karbon i kevlar, postaraj się za to o zdjęcie silnika i okabluj go trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 06 Wrz 2010, Pon 13:12    Temat postu:

Hej. Chetnie okabluje tylko nie wiem jak sie za to zabrac... Pomozcie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 06 Wrz 2010, Pon 14:39    Temat postu:

Najważniejsze to zdjęcie oryginału, poszukaj w sieci, bo na pewno są, tam będziesz miał całe rozmieszczenie wszystkich przewodów, rurek, węży itp. Do zrobienia takich przewodów mogą posłużyć wszelkiego rodzaju druciki, rurki, ściągnięta izolacja z kabli, a nawet rozciągnięta nad ogniem ramka po modelu... pełna dowolność, musisz uruchomić fantazję i poszperać trochę w szafkach Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 06 Wrz 2010, Pon 20:07    Temat postu:

Ale chyba tez mozna jakies dodatki kupic, Jakies weze zbrojone czasem sie viduje na modelach. Moze Bujon cos wie na ten temat...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 13 Wrz 2010, Pon 16:47    Temat postu: mercedes clk-gtr

Witam! Maly update:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche jednak za male zdjecia:-( kiedys sie naucze fotografowac... Dyfuzor jest oklejony karbonem i kewlarem, do tego doszli kalki z zestawu i clear. Musze jeszcze to troche wykonczyc farbkami i moge zabierac sie za przedni zawias.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na silniku dodany jest waz oleju do skrzyni biegow, dolaczylem tez waz z filtra paliwa( opaske na nim wycialem z (a jak ze) ze sreberka od fajek)) i dodalem jeszcze rure, ktorej przeznaczenia nie znam, ale napewno tam byla. Nie wypada mi kopiowac i dodawac zdjec z innych forow modelarskich ale ta rure widzialem na fotkach oryginalu. Zrobilem ja z kawalka drutu, owinietego niezawodnym sreberkiem. jeszcze pare rzeczy kombinuje, wiec bede informowal na biezaco.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam,Sasza Syachin.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 13 Wrz 2010, Pon 16:50    Temat postu: mercedes clk-gtr

Aha. Chyba musze zmienic pasy. Szperajac po innych forach stwerdzilem ze te z materialu sa duzo lepsze... Ma moze ktos do sprzedania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 14 Wrz 2010, Wto 12:18    Temat postu:

Jaki kolor potrzebujesz? Możesz wykonać je z rolety do okien, jeśli nie posiadasz to zapraszam na PW Very Happy
Brawa za przewody, od razu lepiej wygląda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mulczas dnia 14 Wrz 2010, Wto 12:19, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 17 Wrz 2010, Pią 21:44    Temat postu: mercedes clk-gtr

Bardzo maly update: zbiornik oleju. Zajal strasznie duzo czasu, ale jestem z niego dumny:-)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
syachin




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bielsko-biala

PostWysłany: 31 Paź 2010, Nie 21:32    Temat postu:

Witam! Kazaliscie robic kable, wiec robilem kable, w miedzyczasie musialem tez troche popracowac, i znalezc czas na ostatnie juz w tym roku km na motocyklu:-) Tu widac przewody do przednich amortyzatorow.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego jeszcze mam nowa gre o formule 1 i nagle okazalo sie ze wszystkie moje mistrzostwa swiata zdobyte w innych grach, to jeden wielki pic na wode:-( Musialem nauczyc sie jezdzic na nowo:-)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jakos mi poszlo, wiec moglem wrocic do Mercedesa, tym bardziej ze byl to naprawde fascynujacy samochod:-)
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale najpierw musialem pomyslec o przewodach...
[link widoczny dla zalogowanych]
W poszukiwaniach starego sprzetu radiotechnichnego w domu znalazlem zestaw sluchawkowy do finskiego telefonu... wyrok zapadl i juz przewody sa...
[link widoczny dla zalogowanych]
Do tego przy silniku dorobilem rure chlodzenia owinieta cieploizolacja, i tam jest jeszcze jakas rura gofrowana, probowalem zrobic ja bardziej realistyczna,wiec owinalem ja drucikiem a potem silikonowa tasma hydrauliczna i pomalowalem czerwonym sprayem. (tak bede probowal zrobic tez weze chlodzenia hamulcow)
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorobilem tez weze do filtra oleju, jeden zwykly zbrojony i drugi z termoizolacja. Byc moze dorobie tez przewody hamulcowe do zaciskow. musze nabrac troche weny... Pozdrawiam, Sasza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 01 Lis 2010, Pon 9:22    Temat postu:

Brawo! Szacun za kable, tak się tego bałeś, a wygląda świetnie. Robota co do najmniejszego szczegółu i o to chodzi, ja jestem na tak Wesoly i oby tak dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin