dla strugających w domowym zaciszu
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna
->
In-box
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólnie
----------------
WAŻNE : Regulamin forum
Powitalnia
Problemy i sugestie
Wpółpraca
Konkursy i wystawy modelarskie
In-box
Zakupy
Porady i podpowiedzi warsztatowe - radził nie radził
Nie tylko o modelarstwie
Historia naszego forum
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Poszukuję / wymienię
Sklepy modelarskie
Model Factory Zone
Auta cywilne
----------------
Auta cywilne - na warsztacie
Auta cywilne - galeria
Auta cywilne - dokumentacja
Auta sportowe - F1, NASCAR, Off-Road, WRC, WTCC
----------------
Auta sportowe - na warsztacie
Auta sportowe - galeria
Auta sportowe - dokumentacja
Sprzęt ciężki - transport masowy, specjalistyczny
----------------
Sprzęt ciężki - na warsztacie
Sprzęt ciężki - galeria
Sprzęt ciężki - dokumentacja
Dioramy
----------------
Dioramy - na warsztacie
Dioramy - galeria
Dioramy - dokumentacja
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
CHAOS
Wysłany: 19 Gru 2017, Wto 20:00
Temat postu:
niezłe
DETT
Wysłany: 17 Gru 2017, Nie 23:57
Temat postu: [IN-BOX] Nissan Stagea RS Four V FUJIMI
Odkąd mam duże japońskie kombi doznałem olśnienia i wygięcia na tle wagonów.
Oto kolejny rarytas - Nissan Stagea, zwany czasem Skyline'em kombi. Jest w tym trochę prawdy, bo układ napędowy jest tożsamy z tym ze Skyline'ów R33 - przeważnie silnik R6 2,5 (NA lub single turbo), napęd 4WD ATESSA. Nie było za to HICAS'a (skrętna tylna oś), a skrzynia manualna to rzadkość. Dominują czterostopniowe automaty. Wyjątkiem jest wersja Autech 260RS, która pod maską ma jednostkę z GT-R R34 - owiany kultem RB26DETT. Auto to JDM Exculusive, a szkoda, bo gabarytem dorównuje Mecedesowi E, a osiągami wyprzedza nawet czasem Subaru Legacy.
BOX:
Buda:
Nie wiem czy każdy egzemplarz tak ma, ale mój ma wyraźny ślad biegnący wzdłuż całego nadwozia:
Nadmienię tu, że zamierzam pomalować go na wściekły żółty.
Płyta podłogowa, zawieszenie, fotele:
Wnętrze, układ hamulcowy, wydech:
Zderzak przedni:
Szklenie:
Felgi z oponami, grill:
Naklejki na szybry, emblematy foto-trawione:
Kalki:
Manual:
Do pełnej radości muszę jeszcze gdzieś namierzyć Mitsubishi Galanta w wersji wagon znanej w Japonii jako Legnum.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin