Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ford Focus WRC Solberg/Mills Rally Acropolis 2000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Mar 2017, Czw 0:10    Temat postu: Ford Focus WRC Solberg/Mills Rally Acropolis 2000

Witam wszystkich w mojej galerii.
Chciałbym wam przedstawić efekt ostatniej mojej dłubaniny którą produkowałem przy okazji składania innych modeli.
Malowanie to przed wszystkim kojarzy się wszystkim ze słynnym dzwonem i lotem do jeziora z Finlandii 2000 ale niestety kalkomania jest z innego rajdu. Autem które chce wam pokazać jest replika którą Petter Solberg z Philem Millsem startowali w Rally Acropolis 2000 - niestety załoga ta nie ukończyła rajdu z powodu awarii przedniego dyferencjału na ostatnim odcinku rajdu.
Model powstał na bazie pudełkowej wersji Focusa WRC 2000 od Hasegawy oraz kalkomaniach Studio27 które okazały się koszmarem, nie dość że część była źle zeskalowana (np. przednia rejestracja) to podczas nakładania pękały jak pojeb*** co widać w kilku miejscach na modelu - niebieskie pola na spojlerze i przedniej masce zostały pomalowane bo kalka nie za bardzo mi się podobała. Z rzeczy które zrobiłem to poprawiłem tylny spojler szpachlując go od góry oraz ta sama operacja została wykonana w przednim zderzaku, na szybach pojawiła się folia odblaskowa którą udało się lepiej położyć niż w przypadku poprzedniego modelu, ale do poziomu niektórych z kolegów jeszcze mi w tej materii sporo brakuje. Odnośnie wnętrza modelu to poprawiłem tylko klatkę bezpieczeństwa w jednym miejscu (trzeba było dołożyć dwa pałąki) oraz część elementów została okuta w carbon, tradycyjnie pojawiły się pasy i zapinki (trochę zmodyfikowane) z zestawu pudełkowego.

Zapraszam do obejrzenia tego co mi wyszło.




























Do kompletu fabrycznego Forda z tego rajdu brakuje mi jeszcze tylko Sainza może kiedyś Wink




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 16 Lis 2017, Czw 13:08, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CHAOS




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Duisburg/ Kluczbork

PostWysłany: 30 Mar 2017, Czw 0:23    Temat postu:

fajna kolorystyka -na pewno fajnie na polce się prezentuje


-kurcze własnie takiego forda mi potrzeba na malboro portugal:(


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EsKeL




Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: 30 Mar 2017, Czw 11:16    Temat postu:

Widać że na tylnej szybie miałeś największe problemy z ta folią. Podpowiedz może jakiej folii używasz i jakieś rady jak sie z tym obchodzić?
Całość autka prezentuje się bardzo fajnie, chciał bym mieć takiego w swojej kolekcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Mar 2017, Czw 11:34    Temat postu:

Dzięki za pierwsze komentarze.

CHAOS napisał:
-kurcze własnie takiego forda mi potrzeba na malboro portugal:(
Co jakiś czas pojawia się ten model na allegro więc nie pozostaje nic innego jak dogadać się z którymś z kolegów i go zakupić - a też wcale bym się nie zdziwił jak by ktoś go miał na sprzedaż.

EsKeL napisał:
Widać że na tylnej szybie miałeś największe problemy z ta folią. Podpowiedz może jakiej folii używasz i jakieś rady jak się z tym obchodzić?
Nie chciałbym w tej materii dawać jakiś rad bo jak widać samemu nie wychodzi mi to za dobrze - próbowałem różnych sposobów łącznie z suszarką i płynem pod kalki i o ile na płaskich powierzchniach to jeszcze jakoś wygląda (np. boczne szyby) o tyle na wypukłych jest już duży problem co widać na tylnej szybie. Krissowi w konkursowej Imprezie to ładnie wyszło tak samo jak RCM_T w DS3 Kubicy więc może oni by się wypowiedzieli jak to robią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 30 Mar 2017, Czw 11:52    Temat postu:

Model zacny, chociaż chyba nieco za mocne są linie podziału, ale to nie jest zarzut tylko głośno myślę Wesoly
Tak w kwestii folii to wygląda bardzo fajnie i jest merytorycznie poprawna, ale zawsze mam z nią problem, bo wtedy możliwość oglądania wnętrza ograniczamy tylko do przedniej szyby. Ale tak to już jest, coś za coś Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 31 Mar 2017, Pią 0:21    Temat postu:

woocasch napisał:
Model zacny, chociaż chyba nieco za mocne są linie podziału, ale to nie jest zarzut tylko głośno myślę Wesoly
Twoje głośne myślenie jest zgodne z moim głośnym myśleniem Wink i linie podziału to teraz największy mój problem jeśli chodzi o budowę modeli Sad za pewne pojawią się jeszcze zaległe model z takimi "grubasami" ale przy Corolli Polsat i EVO VII WRC postaram się skorzystać z rady PowerPablo i mam nadzieję że bedzie lepiej to wyglądało
woocasch napisał:
Tak w kwestii folii to wygląda bardzo fajnie i jest merytorycznie poprawna, ale zawsze mam z nią problem, bo wtedy możliwość oglądania wnętrza ograniczamy tylko do przedniej szyby. Ale tak to już jest, coś za coś Wesoly
Ogólnie to mi się podobają rajdówki gdzie ten detal występuje no i jest to jakieś urozmaicenie kolekcji, tak samo jak to że auto jest w szutrowym specu (te asfaltowce zaczynają trochę monotonnie się prezentować) - Akurat w przypadku Hasegawy wnętrze jest dość ubogie więc nie ma czego żałować ale coś w tym jest co piszesz - inna sprawa jest taka że zazwyczaj te modele stoją w jakieś gablotce itp i rzadko kto do nich zagląda - ja zazwyczaj pokazuję jakiś rozgrzebany model żeby pokazać jak to wygląda - jak już "folia" była na rajdzie to na modelu też powinna być... albo zbudować model z rajdu na którym jej nie było Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 16 Lis 2017, Czw 13:09    Temat postu:

odświeżam kolejną galerię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin