Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Citroen C4 WRC - S.Loeb - Rallye de France - Alsace 2010

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 04 Lut 2019, Pon 12:28    Temat postu: Citroen C4 WRC - S.Loeb - Rallye de France - Alsace 2010

Hej forumowicze,

Na warsztacie mam od jakiegoś czasu drugi model Citroena produkcji Hellera. C4 WRC powstanie w pudełkowych, fabrycznych barwach. Oprócz modelu dorzuciłem jeszcze blachy z Hobby Design. Zastanawiałem się też nad boczkami z Renaissance, ale ostatecznie wykonałem je własnoręcznie:











Kasta jest obecnie na etapie białego koloru. Zapewne wrócę do tego modelu dopiero po zakończonym konkursie:




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 24 Cze 2019, Pon 11:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 04 Lut 2019, Pon 15:40    Temat postu:

No Łukaszu muszę powiedzieć, że ładnie Ci to wszystko wychodzi. Duży plus za dorobienie boczków własnoręcznie.....Ja podobnie mam zamiar samemu dorobić ten element. Kasta wygląda na dopieszczoną. Pokaż krok po kroku jak będziesz maskował przed malowaniem.....

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
riderZ056




Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło

PostWysłany: 04 Lut 2019, Pon 21:07    Temat postu:

Jeden z najcieplej wspominanych przeze mnie modeli. Patrząc teraz żałuję, że u siebie nie usunąłem szwów na klatce. Wnętrze wyszło super.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Lut 2019, Wto 14:25    Temat postu:

Kasta na duży plus, powycinane wszystko co trzeba, boczki również bardzo mi się podobają - do kolejnego C4 myślałem żeby też je dokupić ale może za Twoim przykładem zrobię je również własnoręcznie. Jeśli już dorobiłeś boczki to mogłeś się też pokusić o poprawienie klatki bezpieczeństwa i mocowania tylnego zawieszenia tak żeby wszystko było razem, podobnie z tymi czarnymi elementami za fotelami których być tam nie powinno.
Jeśli już carbonowałeś środek to wewnętrzna strona kierownicy również powinna być w carbonie.
Ogólnie widać ogrom włożonej pracy i to zasługuje najbardziej na uznanie, do tego jeśli włożysz tyle samo pracy w karoserię to model na pewno będzie cieszył oko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 05 Lut 2019, Wto 16:14    Temat postu:

Klatki bezpieczeństwa ogólnie nie planowałem poprawiać. Ryzyko popsucia wydawało mi się większe niż korzyści z tego płynące, ale co do mocowania do tylnego zawieszenia to im częściej patrzę na wnętrze tym bardziej mnie to gryzie. Więc coś nie do końca zgodnego merytorycznie postaram się w tym miejscu poprawić.
A co do kierownicy to są tam blaszki i na żywo pewien efekt carbonu jest widoczny, ale spoko też jest tu jeszcze czas na poprawę Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Lut 2019, Wto 17:42    Temat postu:

Ja podjąłem sie poprawienia klatki w tylnej części i uważam że efekt jest znacznie lepszy - tak samo na pewno będę poprawiał klatkę w kolejnych C4rkach oraz w Focusie 2003 którego przerabianie zacząłem już dawno temu.

woocasch napisał:
A co do kierownicy to są tam blaszki i na żywo pewien efekt carbonu jest widoczny, ale spoko też jest tu jeszcze czas na poprawę Wesoly
Jeśli efekt jest widoczny to nie ma poprawiać.

ostatni rzecz o której zapomniałem to bardzo fajnie ze zrobiłeś samodzielnie oklejenie fotela ale powinno być w żółtym/złotym oplocie - podobnie podstopnica pilota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 07 Lut 2019, Czw 9:49    Temat postu:

Co do foteli to niestety nie ma już szans na poprawę, musi zostać tak jak jest. Ale na przyszłość muszę dokładniej sprawdzać takie tematy Wesoly
Ale co do mocowania koła zapasowego to już to poprawiłem:

W DS3 nastąpi analogiczna zmiana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 07 Lut 2019, Czw 9:52    Temat postu:

Łukasz, w kole zapasowym przydałyby się otwory na śruby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 07 Lut 2019, Czw 10:22    Temat postu:

Haha, faktycznie, jak ja tego wcześniej nie zauważyłem to nie wiem.
Dzięki Krzysiek, zrobi się Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 07 Lut 2019, Czw 11:05    Temat postu:

Zapięcie na kole zapasowym wygląda znacznie lepiej niż wcześniej - pokombinuj sobie jeszcze kiedyś z tym a na pewno będziesz z tej kombinatorki bardzo zadowolony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 07 Lut 2019, Czw 11:28    Temat postu:

Jeśli chodzi o mocowanie koła zapasowego to pasy łączę zrobionym trójkątem z drutu od spinaczy biurowych. Sprawdza się i wygląda przyzwoicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 16 Lip 2019, Wto 15:29    Temat postu:

Czas wrócić do Cytryny.
W weekend zabrałem się za karoserię. Na początek poszedł tylni zderzak. Maskowanie to różne taśmy Tamiya:


Potem było malowanie zderzaka, zdjęcie maskowania i następnie maskowanie i malowanie przodu. W sumie mogłem to zrobić na jeden raz, ale tak było mi łatwiej malować. Było mi łatwiej operować karoserią.

A oto efekt końcowy malowania na niebiesko:





Jeszcze chwila i pojawią się kalki. Mam nadzieję, że wyrobię się do IV MPM Bielsko-Biała Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 16 Lip 2019, Wto 15:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16 Lip 2019, Wto 22:14    Temat postu:

Ponad dwa miesiące spokojnie dasz radę.....teraz tylko z górki....powodzenia i trzymam kciuki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 16 Lip 2019, Wto 22:26    Temat postu:

woocasch napisał:
Mam nadzieję, że wyrobię się do IV MPM Bielsko-Biała Wesoly
Fajna para będzie C4 Loeba i Fiesta Kubicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 22 Lip 2019, Pon 10:56    Temat postu:

W weekend znalazłem chwilkę żeby położyć pierwsze kalki. Zacząłem od przodu i do pudełkowego zestawu dodałem carbon na dolnej lotce (czy jak tam to nazwać Wesoly)
Dwie szybkie, komórkowe fotki pokazujące aktualny stan:



Teraz kolej na tył, trochę się obawiam tej dużej czerwonej kalki, no ale może się uda ją dobrze położyć Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 22 Lip 2019, Pon 10:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Lip 2019, Pon 17:23    Temat postu:

Dużo cierpliwości i się uda...bez pośpiechu i dużo płynu do kalek......a efekty kozackie....bardzo mi się podoba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 23 Lip 2019, Wto 8:43    Temat postu:

Fakt, cierpliwość i brak pośpiechu się przydadzą Wesoly Do tego jeszcze dobre rozplanowanie i zorganizowanie prac. Wczoraj właśnie zauważyłem, że popełniłem niezłego babola i pomalowałem przednie słupki na niebiesko i czarno, gdy powinny być całe niebieskie. Więc musiałem na nowo maskować całą karoserię i zmyć czarny i na nowo malować na niebiesko. Na szczęście obyło się bez ofiar i można dalej spokojnie pracować Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 05 Sie 2019, Pon 8:22    Temat postu:

Będzie post pod postem, ale mówi się trudno.
Czy posiada ktoś z was zbędną kalkę na tą cytrynę? Jeżeli nie całość to przynajmniej zaznaczone elementy:

Chętnie przygarnę, kwestia kosztów wysyłki itd. oczywiście do ustalenia Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 09 Mar 2020, Pon 11:59    Temat postu:

Warsztat dojechał do mety, a zdjęcia powinny jeszcze dziś wjechać na forum:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin