Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KONKURS] Mitsubishi Lancer EVO VI WRC Mäkinen Mannisenmäki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Maj 2016, Pon 21:47    Temat postu: [KONKURS] Mitsubishi Lancer EVO VI WRC Mäkinen Mannisenmäki

Witam wszystkich w moim konkursowym wątku warsztatowym.

Chciałbym przedstawić w nim budowę Mitsubishi Lancera EVO VI z Rallye Sanremo - Rallye d'Italia 1999 który załoga Tommi Mäkinen - Risto Mannisenmäki wygrała w klasyfikacji generalnej. Jak każdy znakomicie wie Big Mac był czterokrotnym Mistrzem Świata a postanowiłem zrobić akurat to malowanie bo uwielbiam fajkowe malowania rajdówek. Dodatkowo składając wersję EVO 6,5 zakochałem się w tym aucie ponowie i za każdym razem jak przy nim dłubię do się zastanawiam dlaczego dopiero teraz zacząłem budowę tej klasycznej rajdówki. Przy okazji obudziło się we mnie ponownie marzenie z początków mojego zainteresowania rajdami czyli żeby mieć takiego dwupłatowca w skali 1:1 w garażu.

Będę się starał aby mój model jak najbardziej przypominał ten egzemplarz
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Do budowy model użyję znanego wszystkim zestawu Tamiya - co ciekawe pomimo że Tamiya model bazowy daje z rajdu szutrowego dokładnie Nowej Zelandii to w zestawie jest cały spec asfaltowy - brakuje tylko opon i przerobić trzeba płyty osłaniające podwozie albo użyć ich z zestawu z EVO V
[link widoczny dla zalogowanych]

dodatkowo w modelu pojawią się pasy bezpieczeństwa od Crazy Modeler a opony + jedną felgą na zapas zakupiłem u BuJoNa i jego MF Zone
[link widoczny dla zalogowanych]

kalkomania Marlboro oraz plastrony i tablice rajdowe pochodzą od MSM Creation, dodatkowo wzbogacę model o zestaw blaszek fototrawionych od Scale Motorsport
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec wszystkim uczestnikom konkursu chciałbym życzyć udanych modeli i dobrej zabawy przy ich składaniu bo chyba to jest w tym wszystkim najważniejsze.

Pozdr
Maciek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 01 Gru 2016, Czw 11:35, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CHAOS




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Duisburg/ Kluczbork

PostWysłany: 02 Maj 2016, Pon 22:07    Temat postu:

no to mnie uprzedziłeś z tym mitsubishi-co prawda miałem evo 5 zamiar składać ale dwa mitsu to chyba za duzo na jeden konkurs -i dokładnie POWODZENIA w składaniu dla wszystkich !!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 02 Maj 2016, Pon 22:26    Temat postu:

Oj tam za dużo chętnie obejrzałbym kto jak sobie radzi Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Maj 2016, Pon 22:27    Temat postu:

Przecież V od VI malowaniem różni się diametralnie to po pierwsze, a po drugie to ja np. nie miałem problemu żeby zgłosić do konkursu podobny model co kolega TOMBIE bo przecież z modelami jest jak z odciskami palców, każdy jest inny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Maj 2016, Wto 3:15    Temat postu:

Wypasiona EVO 6-tka się szykuje. Jakie felgi użyjesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Maj 2016, Wto 14:46    Temat postu:

Felgi klasycznie będą 5 ramienne bo nie wyobrażam sobie żeby to EVO stało na innych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BuJoN
MoD



Dołączył: 20 Kwi 2007
Posty: 1119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielawa

PostWysłany: 03 Maj 2016, Wto 16:18    Temat postu:

A może Maćku 10-cio ramienne felgi z drugiego zdjęcia? Jeszcze nie widziałem modelu na tych felgach a za kilka dni będą dostępne w ofercie.
Powiedzenia w konkursie Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Maj 2016, Wto 19:54    Temat postu:

Bartek dzięki za propozycję (kuszącą a i owszem) ale tak jak napisałem powyżej nie wyobrażam sobie tej VI na innej feldze niż 5 ramiennym Enkei

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Maj 2016, Śro 9:29    Temat postu:

Przy okazji czy ktoś z szanownych kolegów posiada jakieś zdjęcia wnętrza drzwi tej rajdówki ?? O ile przednie na pewno powinny być pokryte carbonem o tyle mam problem z jednoznaczną odpowiedzią co do tylnych.

szapku86 dzięki za pomoc z Twojej strony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 04 Maj 2016, Śro 9:57    Temat postu:

Nie ma sprawy !

Pozdrawiam i powodzenia w budowie !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 04 Maj 2016, Śro 12:28    Temat postu:

Mi się wydaje, że karbon na boczkach pojawił się dopiero w evo 6 z 2000 roku.

Evo 6 1999 1:29 sek
https://www.youtube.com/watch?v=wVz402afYT8

Testy przed monte 2000 chyba, 1:12 sek
https://www.youtube.com/watch?v=RO3FgOUlBiE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 04 Maj 2016, Śro 12:38, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 11 Maj 2016, Śro 11:00    Temat postu:

Z dokumentacji którą ja posiadam wynika że przednie drzwi są na pewno w carbonie (i na pewno je tak zrobię)
[link widoczny dla zalogowanych]

natomiast z tych zdjęć wydaje mi się że tylne są matowe (przy najmniej góra)
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 28 Maj 2016, Sob 10:04    Temat postu:

Czas na pierwszą mała aktualizację
Kończąc zaczętego wcześniej EVO 6,5 po woli zaczynam grzebać przy modelu konkursowym, więc przy okazji zrobiłem "obuwie".
Koło zapasowe powstało z zestawu zakupionego u BuJoNa - MF Zone - opona jest również odlewana i można ją kupić oddzielnie - do tego żywiczna felga która została rozwiercona, następnie pomalowana podkładem i kolorem docelowym. na felgach pojawiły się kalkomanie zaczerpnięte z wersji EVO V, niestety brakuje oklejenia zapasu ponieważ zestaw Tami nie przewidział w ogóle koła zapasowego, ale nie szkodzi ponieważ koło zapasowe będzie leżało ramionami felgi do dołu.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 30 Maj 2016, Pon 10:29    Temat postu:

Felgi ładnie się prezentują.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 06 Sie 2016, Sob 12:18    Temat postu:

witam ponownie po małej przerwie.
Będę musiał chyba zmienić odrobinę tło do niektórych elementów bo pomimo wielu prób z ich zrobieniem i tak do końca nie widać na nich tego co bym chciał pokazać.
Skończyłem rozgrzebane model więc czas zabrać się za konkursowe EVO
Na pocżatek postanowiłem powalczyć trochę z klatką bezpieczeństwa ponieważ jest kilka różnic, tak więc w bocznych częściach do usunięcia są ochraniacze założone na klatce - na początku myślałem żeby je zeszlifować ale w końcu postanowiłem je odciąć i zastąpić polistyrenowymi rurkami
[link widoczny dla zalogowanych]

w górnej części jest mniej roboty, bo trzeba było wyciąć tylko mały fragment zaznaczony na czerwono - dodatkowo dołączyłem już uchwyty na kaski załogi.
[link widoczny dla zalogowanych]

jak widać wymaga to jeszcze odrobinę korekty ale jeśli dolna część tak wyjdzie to będę mógł być z tego zadowolony
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 06 Sie 2016, Sob 23:21    Temat postu:

Fajnie, że ruszasz ostro z warsztatem EVO, może uda nam się nieco rozruszać wątki konkursowe w tym wakacyjnym okresie.
Pochwal się co tam właśnie ukończyłeś Wesoly

Zmiany w klatce sugerują, że nie będzie to model wykonany prosto z pudła. Konkursowa poprzeczka wędruje bardzo wysoko!

Na zdjęciu chyba z serwisu przed rajdem, które załączyłeś wyżej, widać że Tommi opiera łokieć właśnie o ochraniacz. Czy od strony kierowcy nie powinien on jednak pozostać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 06 Sie 2016, Sob 23:52    Temat postu:

krzysiekg napisał:
Fajnie, że ruszasz ostro z warsztatem EVO, może uda nam się nieco rozruszać wątki konkursowe w tym wakacyjnym okresie.
No właśnie tak ostatnio też zauważyłem że "entuzjazm" konkursowiczów jakoś ostatnio osłabł... pewnie tak jak mówisz to kwestia wakacji gdzie na około czają się różne inne pokusy niż modelarstwo.
krzysiekg napisał:
Pochwal się co tam właśnie ukończyłeś Wesoly
Ukończony został brat modelu konkursowego czyli EVO6.5 oraz coś tam jeszcze poza tym jestem wam winien jeszcze kilka galerii i myślę że w niedługim czasie na pewno coś się pojawi.
krzysiekg napisał:
Zmiany w klatce sugerują, że nie będzie to model wykonany prosto z pudła. Konkursowa poprzeczka wędruje bardzo wysoko!
Na dzień dobry można powiedzieć że model nie jest prosto z pudła bo z zestawu szutrowego robimy asfalciarza, poza tym większość modeli na forum nie jest robiona prosto z pudła bo każdy coś tam w nich zmienia.
krzysiekg napisał:
Na zdjęciu chyba z serwisu przed rajdem, które załączyłeś wyżej, widać że Tommi opiera łokieć właśnie o ochraniacz. Czy od strony kierowcy nie powinien on jednak pozostać?
Ochraniacz jakiś na pewno będzie ale nie tak toporny jak proponuje Tamiya - poza tym jak się bliżej przyjrzeć zestawowi od Tami to od razu widać że to EVO V z "upgrejedem" do VI więc sporo rzeczy nie zostało poprawione - zresztą to nie pierwszy taki przypadek u Tami

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 06 Sie 2016, Sob 23:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 08 Sie 2016, Pon 10:27    Temat postu:

Ładne postępy i widzę, że czeka Cię nieco roboty Wesoly
Byle do przodu, bo termin końca konkursu zbliża się nieubłaganie Wesoly

A co do "entuzjazmu" konkursowiczów to wydaje mi się, że każdy coś tam pomału dłubie i tylko brakuje czasu żeby dłubać więcej i częściej wrzucać relację. U mnie kasta poszła na chwilkę do poczekalni ale w tym czasie zabrałem się za wnętrze i małymi kroczkami coś się lepi i maluje.
Najważniejsze to systematycznie codziennie (lub niemal codziennie) coś zrobić, wtedy efekty same się pojawią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 18:20    Temat postu:

Kolejny mały kroczek do przodu - silnik układ wydechowy, oraz napęd
[link widoczny dla zalogowanych]

zacząłem też dłubać prze elementach związanych z zawieszeniem
[link widoczny dla zalogowanych]

następnym razem muszę jeszcze bardziej zmienić tło, bo pomimo ze zdjęcia były robione w ciągu dnia to jakieś takie ciemne wyszły, ale to już przy następnej okazji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 23:30    Temat postu:

Małymi kroczkami ale ciągle do przodu ! Zawsze lubiłem układ napędowy w evo ze względu na ich kolorystykę.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 23 Sie 2016, Wto 9:43    Temat postu:

Jak się dłubie wieczorami to pozostają małe kroczki, na weekend powoli przygotowuję grubsze malowania sprayami, kasta dostała już biały kolor jakiś czas temu, teraz pora na maskowanie i malowanie na czerwono.
Przy okazji czy ktoś ma jakieś fotki kolumn zawieszenia, bo w instrukcji każą malować całość na X18 - a trochę nie chce mi się wierzyć że Mitsu przy tak zróżnicowanym kolorystycznie napedzie, zawias zrobiło w taki prosty sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Wrz 2016, Pon 10:47    Temat postu:

Kolejny trochę krok do przodu w budowie EVO
Zdjęć miało być więcej ale znowu jakimś cudem te na białym tle wyszły bardzo ciemne - trzeba będzie zmienić miejsce robienia na bardziej doświetlone słoneczkiem

Kolejne elementy podwozia modelu
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

ciężko mi jednoznacznie określić co to jest - wydaje mi się że to jakieś elementy baku paliwa - malowanie zgodnie z instrukcją - termoizolacja na dwóch ściankach to moja inicjatywa ponieważ instrukcja kazała pomalować to na kolor srebrny
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

ten element będzie zamontowany pod przednią maską modelu - jak mniemam ma to być jakaś atrapa/imitacja która ma przypominać silink i inne graty spod maski
[link widoczny dla zalogowanych]

a tak prezentuje się układ chłodzenia - środkowa część mniejszej chłodnicy to siatka fototrawiona, a znaczek Mitsubishi był malowany przy pomocy szablonu
[link widoczny dla zalogowanych]

podwozie pomalowane, teraz czas wstawić w kanał termoizolacje
[link widoczny dla zalogowanych]

a tak wygląda klatka po przeróbkach które zapowiadałem i które wykonałem
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

na koniec mała "zajawka" dalszych prac
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 09 Wrz 2016, Pią 11:48    Temat postu:

No to kolejnych pare fotek z postępu prac

pomalowane klosze lamp
[link widoczny dla zalogowanych]

płyty osłaniające podwozie - przednia płyta częściowo w kevlarze - po zrobieniu zdjęć dokonałem jeszcze poprawek bo nie do końca mi się podobały
[link widoczny dla zalogowanych]

pare mniejszych elementów wnętrza
[link widoczny dla zalogowanych]

tradycyjnie po zrobieniu zdjęć wyszły pewne miejsca gdzie trzeba było oprawić, głównie przy sprężynach
przedni układ hamulcowy i zawieszenie
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

tylne hamulce i zawieszenie
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

kanał został wyłożony termoizolacją
[link widoczny dla zalogowanych]

następnie złożyłem w całość całe podwozie
[link widoczny dla zalogowanych]

i przymiarka płyt osłaniających - na tym zdjęciu płyty już po poprawkach
[link widoczny dla zalogowanych]

jako ze podwozie jest już złożone we wnętrzu modelu pojawiło się kilka detali - przy okazji przypomniało mi się że muszę domalować dwa elementy na czarno
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

na swoje miejsce trafiły też chłodnice
[link widoczny dla zalogowanych]

CDN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 12:46    Temat postu:

Kolejny warsztat, który ostro ruszył z kopyta!
Zawieszenie czysto pomalowane, wnętrze się składa. Mnie interesuje najbardziej kasta, a w zasadzie jej malowanie. Opisz jak maskowałeś maskę. Który kolor pierwszy? Czeka mnie to samo w focusie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:26    Temat postu:

Ja mogę to tylko opisać z doświadczeń z TSami Tamiya. Pierwszy kolor był kładziony biały, jako drugi czerwony - kiedyś próbowałem to robić na odwrót ale problem był taki że biały cały czas miał jakąś dziwną różowawą barwę i żeby ją zniwelować trzeba było sporo tego położyć na model więc sytuacje że "gdzieś coś" się zalewało były codziennością, nie muszę dodawać że również wysokość schodka miedzy kolorami była ciężka do zniwelowania - w tym momencie wygląda to tak że czerwony kryje ten biały w piękny sposób już przy pierwszej warstwie - zresztą kolejność kładzenia kolorów od najjaśniejszego do najciemniejszego już na stałe weszła mi w krew i uważam że znakomicie zdaje egzamin.
Dzięki za komentarz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:31    Temat postu:

To jeszcze jedno: biała cała maska czy tylko trójkąt?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:33    Temat postu:

Cudo dla mych oczu, robota idzie fajnie do przodu. Ale mam pytanie o wnętrze, czy pokusisz się o jakieś dodatki? Okablowanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:37    Temat postu:

Obowiązkowo cała maska - przy próbach malowania samego trójkąta zawsze pozostaje ryzyko większego schodka oraz problemach związanych z kolejnymi maskowaniami - a tak to robisz maskowanie raz a porządnie.
Niestety z tyłem mam spory problem i po kolejnych przygodach chyba zdecyduję się na mały fragment białej kalki na klapie, bo już powoli tracę sił żeby z tym walczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 21 Wrz 2016, Śro 11:39    Temat postu:

woocasch napisał:
Cudo dla mych oczu, robota idzie fajnie do przodu. Ale mam pytanie o wnętrze, czy pokusisz się o jakieś dodatki? Okablowanie?
Pardąsik, jakoś umknęło mi to pytanie - odpowiedź brzmi okablowania nie będzie - raz że nigdy tego nie robiłem więc nie za specjalnie wiem jak się do tego zabrać, a dwa że nie mam żadnej dokumentacji jak to miało by wyglądać a własnej inwencji Twórczej w tej materii też mi brakuje
Z dodatków na pewno pojawi się trochę elementów w carbonie, będą materiałowe pasy z metalowymi zapinkami, oraz będzie dodatkowa siatka w tylnej części wnętrza. Mam nadzieję że niedługo uda mi się zaprezentować afekt dalszych prac.
Jedną rzecz którą trochę żałuję to ze nie okleiłem całego wydechu w termoizolacji.
Dzięki za komentarz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 21 Wrz 2016, Śro 11:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 9:47    Temat postu:

Wszyscy coś carbonują i to ja pocarbonowałem

Na początek fotele które w końcy wyszły mi zgodnie z oczekiwaniami
[link widoczny dla zalogowanych]

Początek prac nad deską rozdzielczą - chyba jedne z cięższych elementów który w życiu oklejałem kalką carbonu
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka elementów z wnętrza modelu
[link widoczny dla zalogowanych]

i wrzucone wszystko do środka (muszę jeszcze poprawić malowanie zaślepki na silniku) - do tego na tylnej "grodzi" pojawiły się mniejsze detale oraz tak jak pisałem wcześniej poprawiłem odrobinę detale w środkowej części
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 12:10    Temat postu:

Pocarbonowałeś a nawet pokevlarowałeś Wesoly
Super efekt!
To co teraz pasy i składanie wnętrza w całość. Podwozie masz gotowe, więc widzę, że coraz bliżej koniec prac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 27 Wrz 2016, Wto 12:59    Temat postu:

Z tym końcem prac to nie tak różowo bo przy kaście zostało jeszcze z 75% prac - co mnie dziwi trochę bo przy tym etapie prac zazwyczaj kasta już czekała gotował na założenie reszty.
Trzeba jeszcze obłożyć przednie drzwi carbonem oraz dokończyć deskę rozdzielczą, następnie pasy i złożenie klatki w całość.
Po tym jak założyłem chłodnicę nie do końca podoba mi się jak wygląda to od strony spodu modelu bo te czerwono niebieskie rury trafiają w "biała próżnię" i sprawiają wrażenie jak by były tylko elementem ozdobnym więc trzeba będzie dorobić jakieś "płyty/zaślepki" bo na konstruowanie układu chłodzenia jest za późno i nie specjalnie mam pomysł jak by miało to wyglądać.
Dzięki za koment.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Paź 2016, Nie 13:54    Temat postu:

Mała aktualizacja
Często przy moich galeriach pojawiają się (i pewnie się jeszcze kilka pojawi) zarzuty że lakier ma skórkę pomarańczy, myślę że udowodniłem sobie że i ja też potrafię zrobić ten element tak jak moim koledzy czyli na połysk
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 02 Paź 2016, Nie 13:58    Temat postu:

Brawo Ty !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 02 Paź 2016, Nie 15:35    Temat postu:

Jak chcesz to potrafisz........Brawo.BRAWO......oby reszta była w wysokim połysku.

Pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 12:17    Temat postu:

Połysk jest, teraz czas na kalki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 13:13    Temat postu:

spokojnie jeszcze masz szanse zrobic skorke malujac klarem Wesoly
nie no ladnie to wyglada. a co do rur na chlodnicy to nie lepiej wziac ramke i to uzupelnic? na pewno zbajdzie sie w necie jakies zdjecie, nie jest to ega wazny element ale niech juz "bedzie", nawet jesli nie taki jak w prawdziwym lancerze to lepiej tak niz dorabiac zaslepke, to takoe stchorzenie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 15:34    Temat postu:

JB_Virtual napisał:
to takoe stchorzenie Wesoly


Że co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 15:43    Temat postu:

Dzięki za wszelkie komentarze

powerpablo napisał:
Jak chcesz to potrafisz........Brawo.BRAWO......oby reszta była w wysokim połysku.
Powiem tak - nie chciałbym że by reszta była na wysoki połysk ponieważ tak jak kilkukrotnie już o tym pisałem mi nie do końca to odpowiada - z dachem pozwoliłem sobie na taką fanaberię żeby sprawdzić czy jestem w stanie zrobić to w taki sposób jak kilka osób na forum - zależy mi przed wszystkim żeby lakier nie miał skórki pomarańczy.

JB_Virtual napisał:
nie no ladnie to wyglada. a co do rur na chlodnicy to nie lepiej wziac ramke i to uzupelnic? na pewno zbajdzie sie w necie jakies zdjecie, nie jest to ega wazny element ale niech juz "bedzie", nawet jesli nie taki jak w prawdziwym lancerze to lepiej tak niz dorabiac zaslepke, to takoe stchorzenie Wesoly
Myślę że próba wykonania czegoś takiego niezbyt dobrze by się zakończyła, wyprowadzając ją na wprost wchodziła by w nadkole i wyglądała jak rura doprowadzająca powietrze do chłodzenia hamulców, zakręcając w bok znowi jest bardzo mało miejsca żeby precyzyjnie to zrobić, no i o takich przeróbkach trzeba by pomyśleć zanim podwozie dostało kolor itp.

Mam nadzieję że zdjęcia ukażą jak mogło by to wyglądać a jak wygląda to teraz - przepraszam z fotki robione na szybkiego telefonem - dodam tylko że z przodu bardzo ładnie komponuje się w to zderzak
Tak wygląda to bez zaślepki (zdjęcie poprzedniego Lancera którego budowałem
[link widoczny dla zalogowanych]

a tak wygląda to na konkursowym egzemplarzu
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak jest lepiej oceńcie sami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 16:41    Temat postu:

Nie wiem jak było w oryginale, ale moim zdaniem tak jest o wiele lepiej niż to co zaproponowała Tamiya.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Paź 2016, Pon 23:57    Temat postu:

Maćku bardzo dobry pomysł z zamaskowaniem.
Wygląda to o niebo lepiej niż w oryginale.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 06 Paź 2016, Czw 22:29    Temat postu:

Dla mnie też zaślepki robią mega robotę, wygląda to super.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 08 Paź 2016, Sob 11:03    Temat postu:

Witam

A już myślałem ze apetyt urośnie Ci w miarę jedzenia i pokusisz się o polerkę całość bo dach prezentuje się zacnie! Super pomysł z zaślepkami, na pewno wykorzystam ten patent przy budowie mojego Lancera.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 09 Paź 2016, Nie 14:57    Temat postu:

Krzchu zała kasta była polerowana i wszedzie w jakiś sposób widać połysk ale nie aż taki jak na dachu - tak jak wielokrotnie wspominałem efekt lustra w mojej ocenie jest nienaturalny dlatego tak jak zrobiłem podoba mi się i jestem z tego bardzo zadowolony - ogólnie to z natury jestem raczej konsekwentny i w tym wypadku również tak jest.
Dzięki za komentarze, niedługo ciąg dalszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 10 Paź 2016, Pon 12:05    Temat postu:

Efekty prac nad modelem ciąg dalszy.

Podwozie zostało skompletowane i złoże w całość
[link widoczny dla zalogowanych]

Wnętrze też po woli nabiera kształtu - pojawiło się koło zapasowe z pasami, doszły fotele załogi z pierwszą częścią pasów bezpieczeństwa, oraz pierwsze częsci klatki bezpieczeństwa, dodatkowo za fotelem kierowcy dorobiłem czerwony elemenet który jest widoczny na jednym ze zdjęć środka rajdówki - niestety nie wiem czym dokładnie to jest ale wydaje mi się że jest to jakaś forma bukłaku na napoje.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Po włożeniu foteli okazało się że Tamiya dała dupy z ułożeniem kuwety na nogi kierowcy oraz ustawienia pedałów przyspieszenia, hamulca i sprzęgła bo nie są w jednej linii z fotelem i nie wyobrażam sobie żeby kierowca operował nimi trzymajac nogi pod skosem - szkoda że dopiero teraz na to zwróciłem uwagę bo na pewno bym poprawił te elementy - tu zdjęcie od góry jak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]

dokończyłem też deskę rozdzielczą - przy kierownicy jest błąd z kalką OMP - Tamiya niestety nie uwzględniła jej w swoim modelu, próbowałem znaleźć zastępstwo, niestety nie znalazłem nigdzie tak małej żeby została umiejscowiona tam gdzie powinna wiec raz że to OMP jest za duże a dwa że jest za nisko umiejscowione
[link widoczny dla zalogowanych]

a tu mała przymiarka
[link widoczny dla zalogowanych]

dorobiłem też rejestrację - było by super gdyby była kalką ale producent zrobił ją przezroczystą, tak że dociąłem najcieńsza jaką znalazłem i pomalowąłem ją na żółto na to kalka
następnie w ruch poszła farba TS49 - na fotce progi oraz dwa elementy które montuje się podwoziu ale w momencie gdy buda jest już połączona z resztą - Tamiya w swojej instrukcji każe malować to na czarno, natomiast ja znalazłem zdjęcie gdzie ten element jest czerwony (choć zdjęcie jest z późniejszego okresu) postanowiłem pomalować to zgodnie ze zdjęciem
[link widoczny dla zalogowanych]

przedni zderzak już z kalomaniami
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

tylny zderzak z oklejeniem (przejście kolorów w dolnej części mogło być lepsze ale i tak źle nie jest)
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

ostatnia rzecz to spojler - środkowe światło STOP na dolnym płacie zostało wykonane ręcznie, najpierw chrom z Model Master później X27 z Tamiya
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

i wszystko razem
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 10 Paź 2016, Pon 12:41, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 10 Paź 2016, Pon 19:12    Temat postu:

Maćku powoli finishujesz.....bardzo ładnie i czysto wszystko wygląda. Lakier ładnie siadł i jest dobrze wypolerowany.
Tak 3mać.

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 11 Paź 2016, Wto 0:55    Temat postu:

Cs czuje ze o zwyciestwo beda wakczyc Burns, Makinen, Solberg i Ogier Wesoly sliczna czerwien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 11 Paź 2016, Wto 7:02    Temat postu:

Solberg się chowa przy tych cackach kolegów i jest raczej przypomnieniem sobie co, jak z czym i po co Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 11 Paź 2016, Wto 11:24    Temat postu:

Dzięki za komentarze i miłe słowo

Były zderzaki, był spojler to teraz czas na kastę - przy okazji jeśli ktoś z kolegów postanowi kiedyś (ma w planach) zbudować ten model dokładnie z tego rajdu to proponuję bardzo mocno przemyśleć ten temat i zainwestować w inne kalki niż w produkt MSM Creation - ta kalkomania to koszmar, na papierze wygląda bardzo fajnie ale po namoczeniu i położeniu nagle robi się z niej "stara, popękana drewniana podłoga" - ile ja kur*** nasłałem przy jej nakładaniu to tylko ja jeden wiem i do dnia dzisiejszego nie mogę wyjść ze zdumienia że udało mi się doprowadzić to do takiej formy jak na zdjęciach. Białe pole na tylnej klapie to kalkomania docięta w odpowiedni kaształ - niestety wszystkie próby zrobienia tego farbą (a było ich przynajmniej z 6) zakończyły się niepowodzeniem - zawsze "gdzieś coś" - niestety miejsce na maskowanie jest strasznie ciężkie dlatego posiłkowałem się kalkomanią.
Oczywiście podczas przeglądania zdjęć wyszły małe miejsca które trzeba poprawić przed malowaniem lakierem bezbarwnym, ale z efektu jestem zadowolony
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

na koniec na sucho mała przymiarka całości
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 11 Paź 2016, Wto 11:27, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Paź 2016, Śro 17:11    Temat postu:

Jak na razie rewelacyjny postęp prac !
Oby tak dalej Panie Kolego.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin