Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lancia Delta Integrale Astra Team (Ralley De Portugal 1993)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Kwi 2012, Śro 21:05    Temat postu: Lancia Delta Integrale Astra Team (Ralley De Portugal 1993)

Witam

Niemal kazdy fan rajdow samochodowych ma swoja ulubiona marke. Niektorzy twierdza ze subaru jest najwspanialsze, inni kochaja mitsubishi itd.
Mimo iz nie lubie sie ograniczac w wyborze marki musze sie przyznac z reka na sercu ze lancia jest moim ulubionym producentem samochodow rajdowych, pomimo faktu ze oficjalnie z rajdow wycofala sie juz 19 lat temu...
Poczawszy od szalonego Stratosa przez 037 az do Super Delty ktora obchodzi 20 urodziny w tym roku, samochodami lanci jezdzili najwieksi i najbardziej utytuowani kierowcy cyklu rajdowych mistrzostw swiata.
10 zdobytych tytulow dla konstruktorow mowi samo za siebie a byly to czasy kiedy nie stosowano systemu "super rally" i chodzby citroen przebil ta liczbe to moim zdaniem i tak nie zdobedzie takiego uznania jak wlosi w przeszlosci.
Tyle slowem wprowadzenia teraz troszke o modelu ktory trafia na warsztat:



Powracajac do budowy samochodow rajdowych uznalem ze chce wykonac cos nietypowego wiec padlo na taka wlasnie nietypowa Lancie Delte.
Za podstawe do budowy posluzy oczywiscie model hassegawy ktory sam w sobie jest juz wyzwaniem niezaleznie od barw w jakich chcemy go wykonac:



I oczywiscie transkit firmu BIG MODEL :



Po raz kolejny podnosze sobie poprzeczke a co za tym idzie zmian w modelu bedzie sporo - obnizenie zawieszenia, dopasowanie metalowych felg, zmiana wydechu i wiele innych ale o tym wszytkim juz niebawem w dalszym ciagu relacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 26 Kwi 2012, Czw 9:26    Temat postu:

Widzę że kolega nie traci rozpędu... bardzo dobrze, liczę że kolejny wątek warsztatowy będzie również bardzo udany.
Co do barw to rzeczywiście bardzo nietuzinkowe malowanie, ja osobiście zrobił bym inne... ale kto co woli, o gustach się nie dyskutuje.
Życzę powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 26 Kwi 2012, Czw 19:27    Temat postu:

W planach mam jeszcze 5 innych lanci do wykonania w dalszej lub blizszej przyszlosci. A mowa tu tylko o deltach, nielicze 037 czy stratosow... Od ktorejs trzeba bylo zaczac a nie chcialem robic najpopularniejszej w barwach martini ktora wszyscy znaja wiec padlo na ta. Wiadomo ze to wylacznie kwestia gusta ale jesli chodzi o mnie to niepotrafie opisac w cenzuralny sposob jak bardzo ta konkretna lancia mi sie podoba...

Jak juz wspominalem model delty z hassegawy niezaleznie od malowania stanowi spore wyzwanie dla modelarza. Zaczne od karoseri ktora az ocieka szczegolami ktore trzeba usunac albo zeszlifowac.:











Tak wiec czeka mnie sporo pracy z papierem sciernym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
max




Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 26 Kwi 2012, Czw 19:38    Temat postu:

mam nadzieje, że będzie grubo Wesoly
czekam na dalszą relację


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 27 Kwi 2012, Pią 20:25    Temat postu:

Kibicuję z całych sił! O poziom relacji i warsztatu nie mam najmniejszych obaw, ponieważ pokazałeś już na co Cię stać przy okazji Porsche Wesoly Powodzenia!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Kwi 2012, Nie 15:36    Temat postu:

Jedyne co moge obiecac to ze postaram sie utrzymac poziom poprzedniej relacji !
Po dwoch dniach szlifowania Lancia powoli nabiera pozadanych ksztaltow...:








Udalo mi sie usunac niepotrzebne elementy z karoserii, wiekszosc szwow ale kilka elementow trzeba jeszcze poprawic, poglebilem linie podzialu blachy oraz niektore zrobilem samodzielnie. Mowa tu o tylnej klapie ktora niemiala podzialu prawie wogole. Doprowadzilem do porzadku wloty powietrza w przednim zderzaku:



Teraz nadeszla kolej na usuniecie zaczepu holowniczego z tylnego zderzaka gdyz w tym miejsu bedzie koncowka wydechu. Po zastanowieniu uzanlem ze usune nadlewke pod napis "integrale". Zaszpachluje rowniez dziure pod wycieraczke:



Do dopracowania sa rownierz zeberka w masce samochodu :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 30 Kwi 2012, Pon 22:58    Temat postu:

Dzisiaj wykonalem przerobki tylu wspomniane ostatnio (poza szpachlowaniem):



Przednie kratownice w masce tez juz gotowe, jak rowniez poprawilem ksztalt samej maski :




Teraz nadszedl czas przyjrzec sie felgom:





Jak nie trudno zauwazyc bogate sa w elementy do zeszlifowania, sprawe utrudnia fakt ze sa metalowe ale zeby tego bylo malo... :



Sa tylko troche za szerokie, wiec przygotowalem je do zwezenia:





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01 Maj 2012, Wto 21:06    Temat postu:

O jaki czad, że ktoś konkretny się bierze za HF. Powiedz jak nałożyć skończone nadwozie na podwozie. Weź spróbuj nawet na tym etapie co teraz jesteś i błagam powiedz mi jak mam to zrobić.

PS.: Zrób sobie (a może masz w planach i będziesz robił) tak jak ja zrobiłem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 02 Maj 2012, Śro 17:32    Temat postu:

Drogi JAY_R, specjalnie dla Ciebie instrukcja polaczenia nadwozia z podwoziem (nie dosyc ze powiem to jeszcze postaram sie pokazac):

Wedlug mnie najlepiej zaczac jest od tylu (bez skojarzen prosze...)



Nastepnie odginasz delikatnie przedni zderzak zeby wpasowac podwozie :



Potem dopasowujesz progi i nakladasz bolce podwozia w dziurki w zderzaku:




I w zasadzie tyle... Wiadomo ze bedzie troszke trudniej z gotowym zawieszeniem ale nie jest to nic arcytrudniego, wystarczy odrobina cierpliwosci i delikatnosc zeby przypadkiem nie polamac zderzaka.

Odnosnie zdjecia z "takim otworkiem" ktore dodales, to nie planuje nawiercac nadkola by taki otworek zrobic. Z tego co pamietam jest to wypukla zalepka z bardzo drobna siatka ktora z daleka a nawet z bliska tworzy wrazenie czarnej nakladki. Gdybym wycial ten element byl by wklesly a to nijak milo by sie do orginalnego samochodu. Moze lepiej sprawe wyjasnia zdjecia ktore zrobilem jednej Lanci w zeszlym roku :






Na tym zdjeciu jesli sie przyjrzec to wyraznie widac ze zaslepka jest wypukla:



Oczywiscie nie opieram tej opini tylko na jednym przykladzie wiec dodam dla jasnosci jeszcze kilka fotek innych Delt:





P.S

Z tego co pamietam otwor sluzy do poprawienia cyrkulacji powietrza w nadkolu a co za tym idzie leprzego chlodzenia tarcz hamulcowych bo odprowadza Cieple powietrze powstajace podczas hamowania.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 02 Maj 2012, Śro 19:47, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03 Maj 2012, Czw 0:08    Temat postu:

DZIĘKI WIELKIE. Próbowałem od przodu i mi nie szło jak cholera. Dzięki wielkie za ten tutorial. Co do tej zaślepki, to dodałem sobie roboty, będę teraz musiał siatkę uwypuklić i wzmocnić czymś żeby tak wyglądała Wesoly Dzięki za odpowiedź. Pozdrowienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 04 Maj 2012, Pią 18:39    Temat postu:

Bardzo sie ciesze ze moglem choc troszke pomoc ! Nastepne korepetycje za drobna oplata... Oczywiscie zartuje, jak tylko moge sluze rada (o ile sam wiem jak co zrobic).
Myslalem rowniez o Twoich nacieciach w nadkolach i wydaje mi sie ze nie powinienes sie przejmowac czy siatka jest wypukla czy nie skoro juz nawierciles element. Ja na Twoim miejscu skupilbym sie na samej siatce i szukal jak najdrobniejszej, np. zakos dziewczynie, zonie albo mamie czrne rajstopy albo ponczochy, potnij, wklej od wewnatrz a za to wstaw kawalek czarnej tasmy maskujacej i bedzie git ! Ja przynajmniej bym tak zrobil. Szczerze sam nie wiedzilbym jak dokladnie to wyglada gdybym nie widzil Lanci z bliska na zywo bo na zdjeciach z sieci trudno sie dopatrzec tego elementu.

W mojej Lanci zakonczyla sie parodniowa wstepna obrobke felg. Efekt nie najgorszy na chwile obecna a przynajmniej wystarczy do przymiarek w procesie obnizania zawieszenia. Dokoncze je w pozniejszym etapie produkcji a na teraz wygladaja tak :




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 04 Maj 2012, Pią 19:35, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 06 Maj 2012, Nie 19:46    Temat postu:

Chcialbym zaprezentowac surowe czeci zawieszenia. W zasadzie kazdy element zostanie przyciety, skrocony, wygiety po to by przystosowac zawieszenie do specyfikacji asfaltowej.





Wiekszosc czesci zlozylem tymczasowo by wykonac przymiarki i pomiary potrzebne do wyliczenia co i ile skrocic.



Jesli macie jakies pomysly albo sugestie bardzo chetnie przyjme Wasze porady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Maj 2012, Pon 17:36    Temat postu:

Zakonczylem wlasnie pierwsze przymiarki o ktorych pisalem wczoraj.
Zapomnialem dodac ze planuje zalozyc alteranatywne wieksze tarcze hamulcowe ze zwlok innego modelu gdyz orginalne tarcze sa zdecydowanie za male do tych felg i specyfikacji samochodu.
Dopasowane tylne tarcze:



Przednie razem z felgami:



Przymiarka :






Podsumowujac tarcze pasuja idealnie co zaoszczedzi mi prac takich ja zwezanie piast w felgach. Problem natomiast stanowia opony gdyz po zalozeniu tworza wrazenie za duzych co potwierdza fakt ze nie mieszcza sie w tylne nadkola... W zestawieniu z tak duzymi felgami sa moim zdaniem za waskie a wiec chyba przedwczesnie przystosowalem felgi do tych opon a teraz bede musial wymyslic cos opcjonalnego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 08 Maj 2012, Wto 20:26    Temat postu:

Po calym dniu przymiarek i testow udalo mi sie wybrac alternatywne opony. Produkowane przez BIG MODEL gumy nie grzesza precyzyjnym wykonaniem. Plus jest taki ze w odroznieniu od opony w tym rozmiarze od topowych producentow modelarskich opony BIG MODEL maja odrobine wyzszy profil:



Po zalozeniu opony na felge okazalo sie ze rozmiar jest niemal identyczny w porownianiu do oginalnej opony i felgi dedykowanej lanci (co jest szalenie wazne gdyz kolo idealnie miesci sie w nadkolu) :



Problemem okazala sie jednak szerokosc opon wiec postanowilem zwezic kazda o milimetr. Roznica w prawdzie niewielka ale wrazenie wizualne jest ogromnie, Lancia nie wyglada jak anorektyk w glanach...



Jedyny minus to fakt ze opony maja bieznik typowy dla michelina a na orginalnym samochodzie uzywano Pirelli. No ale trzeba bylo wybrac mniejsze zlo. Na szczescie orginalne pirellki na tym rajdzie tez mialy bieznik ktory jest nawet troche podobny:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 09 Maj 2012, Śro 12:39    Temat postu:

hej
jestem pod wrażeniem. Co do opon to może zastosuj pirelli z któregoś modelu z tamiyi? ja w swojej Lancii założyłem takowe felgi i opony i pasuje wszystko git.
ja swoja lancie robiłem jakieś 10lat temu i malowałem farbami testorsa. Lancia w tej chwili jest już żółta:) Myślałem o odnowieniu jej ale brak kalek wstrzymywał mnie.Więc mam pytanko odnośnie oryginalnych kalek. Co z nimi robisz i czy nie chciał byś ich odsprzedać lub na coś wymienić.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Maj 2012, Śro 20:38    Temat postu:

Dziekuje za wskazowke z oponami ale przymierzalem pirellki z tamiyi i jak pisalem wczoraj opony maja nizszy profil od tych ktore wybralem. Co do kalek z zestawu to takze planuje renowacje jednej z moich starszych delt i stworzenie wersji treningowej zespolu martini wiec przykro mi ale raczej nie jestem zainteresowany sprzedaza lub zamiana, no chyba ze posiadasz zdatna do uzycia kalke na Mitsubishi Galanata z Monte Carlo 1991 albo Toyote Celice z Korsyki 1992...

W obecnie wykonywany modelu skrucilem zawieszenie przycinjac amortyzatory. Przod o 3 mm :



Tyl o 2 mm:



Wachacze zostamy powyginane wiec nietrzeba bylo ich przycinac. Ogolnie wyglada to tak;







Z gory zaznaczam ze czesci nie sa w zaden sposob posklejane a calosc jest narazie prowizorycznie poskladana wiec przeswity pomiedzy kolami a nadkolami jak i kat nachylenia felg ulegnom nieznacznym zmanom.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 19 Maj 2012, Sob 14:11    Temat postu:

Po kilku dniach przerwy czas wrocic na warsztat.

Na poczatek prace jakie wykonalem na ukladzie wydechowym. Tak wyglada w orginalnej Lanci:



Tak w porownaniu z orginalnym wydechem wygladam przerobiony pod ten model:





Oczywiscie tlumnik wymaga jeszcze kilku dopracowan ale mniej wiecej tak to bedzie wygladalo.

Zmieniajac temat rozpoczalem prace nad wnetrzem samochodu. W stanie surowym wyglada to tak:



Klatka bezpieczenstwa:



Przymiarka:



Normalnie nie robil bym takich przymiarek na tym etapie budowy ale chce dopasowac kolo zapasawe, ktore jak sie okazuje niezbyt pasuje, bo producent nie przeznaczyl w modelu miejsca za zapasowke :



A wiec pomysl jest taki zeby wyciac butle z plymem gasniczym i zasobnik z bezpiecznikami i przesunac je bardziej w prawa strone samochodu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 19 Maj 2012, Sob 15:41    Temat postu:

Jak zwykle prace na najwyższym poziomie, aż chce się zaglądać na warsztat widząc nowy wątek Wesoly

Co do środka to masz może jakąś dokumentację? Pewnie Cię nie zaskoczę tym linkiem, ale są tam fajne, dokładne zdjęcia: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Maj 2012, Nie 19:12    Temat postu:

Bardzo dziekuje za dodatkowa dokumentacje, dokladne fotki zawsze sie przydadza ! Ja generalnie niezaczynam modelu bez zgromadzenia odpowiedniej dokumentacji. Jesli chodzi o Delte moge polecic ten link :

[link widoczny dla zalogowanych]

Korzystam rowniez z wasnych zdjec ktore zrobilem w zeszlym roku, kilka z nich prezentowalem juz wczesniej.

A teraz o postepie w pracach :






Przymiarka szablonu:




Na koniec przymiarka nowej podlogi :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 28 Maj 2012, Pon 21:15    Temat postu:

Niestety prace nie przebiegaja w takim tempie jak bym sobie zyczyl ale staram sie codziennie cos dzialac...
Na chwiele obecna prace skupily sie na wnetrzu samochodu.

Szpachlowanie nowych fragmentow podlogi:




Szlifowanie:




Malowanie podkladem:



Malowanie kolorem docelowym (TS - 17) :




Wykonalem takze niewielkie prace przy plycie podlogowej.



Malowanie bialym podkladem:



Malowanie na polysk :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 29 Maj 2012, Wto 9:08    Temat postu:

Pomału do przodu... grunt że praca idzie dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Maj 2012, Wto 22:57    Temat postu:

Na szczescie dzisiaj praca ruszyla troche do przodu...

Na poczatek to na czym wczoraj skonczylem czyli plyta podlogowa.
Maskowanie i malowanie (nie ostatnie dzisiaj):





Nastepnie kolejne maskowanie aby pomalowac blok silnika:





Efekt koncowy dzisiejszego malowania:





Rownolegle z plyta podlogowa pracowalem nad kabina Lanci.
Maskowanie i malowanie kanalu:





Kolejne maskowanie tym razem by pomalowac boczki drzwi:





I kolejne maskowanie by polmalowac slupki ale niestety juz dzisiaj niezdazylem...:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 30 Maj 2012, Śro 12:21    Temat postu:

mmm
widzę ekspresowe tempo. Jak ja bym robił w takim tempie to za miesiąc skończyły by mi się moje zapasy modeli. hihih


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dins




Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 155
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: 30 Maj 2012, Śro 13:16    Temat postu:

Malujesz sprayem czy aero? Farba jaką malujesz jest wszędzie, przy sprayu zrozumiałe, ale przy malowaniu z aero bardzo dużo jej marnujesz.
Powodzenia w dalszej budowie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31 Maj 2012, Czw 9:06    Temat postu:

Super Ci to zawieszenie się obniżyło, bardzo mi się podoba woja praca, taka czysta. Ja też przyciąłem amortyzatory, a reszta czyli półosie i wahacze udało mi się wygiąć nad palnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Cze 2012, Nie 21:46    Temat postu:

Niestety ekspresowe tempo to to nie jest...
Kolega Dins sam w zasadzie odpowiedzial na swoje pytanie bo jak sugerowal wiekszosc maluje spreyami. Jak dla mnie bardzo praktyczne i wygodne w uzyciu, co nieznaczy ze niemaluje takze aero. Ma to jednak miejsce w skrajnych przypadkach kiedy musze uzyc nieptypowego koloru.
Wachacze wyginalem bez plomieni bo braklo mi odwagi, ale jak mam byc szczery czesci byly na tyle ciekie ze poddaly sie bez walki i po samym wygieciu zostawaly pod pozadanym katem.

Co do postepu prac to na chwile obecna udalo sie domalowac srodek.
Pomalowane slupki :



Kolejne oklejanie do malowania gornej czesci obicia drzwi:




Malowanie i efekt :





Odrywajac sie od wnetrza Lanci (do ktorej wroce jeszcze nie raz) udalo mi sie polozyc pierwsze warstwy podkladu na felgi:



Jak zawsze dziekuje za zainteresowanie i opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 14 Cze 2012, Czw 16:46    Temat postu:

W ostatnich dniach cierpie na brak wolnego czasu ktory chcialbym przeznaczyc na modelarstwo ale jednak udalo sie popracowac nad paroma wiekrzymi i mniejszymi szegolami...
Felgi ponownie pomalowane podkladem, teraz czekaja na finalne malowanie biala farba:



Doszlifowalem gril i kilka elementow wnetrza:





Udalo sie pomalowac zasobnik z bezpiecznikami i zbiorniki na plyn gasniczy:



Kilka Elementow ktore pomalowalem podkladem:



Karoseria zyskala naciecia pod antene, oslone wlotu powietrza na dachu oraz sroby mocujace zderzaki:






Nastepnie karoseria zostala pomalowana podkladem:





Na jaw wyszlo kilka niedociagniec ktore bede musial doszlifowac, ale tym zajme sie po urlopie na ktory wlasnie sie wybieram, wiec prdukcja zostaje wstrzymana przynajmniej na poltora tygodnia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 14 Cze 2012, Czw 19:19    Temat postu:

Nie myślałeś żeby wyciąć siatkę w grillu i wstawić tam plecionkę albo fototrawionkę? Poza tym możesz też nawiercić otworki wewnątrz kloszy i wstawić tam imitację żarówek, bo na surowo wygląda to trochę słabo. Poza tym jak zawsze sterylnie i schludnie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Lip 2012, Pią 19:17    Temat postu:

Po dluzszej przerwie wracam do akcji !
Zaczne od odpowiedzi na pytanie Mulczasa: a wiec myslalem zeby pokombinowac z siatka ale ogladalem kilka maszyn innych modelarzy i jak mam byc szczery ich przerobki nie wyszly lanciom na dobre... Moze po prostu zle trafilem ale z doswiadczenia wiem ze lepiej jest pomalowaac dobrze gril niz wycinac i wstawiac plecionke chyba ze ma sie odpowiedni zestaw fototrawiony ktory kiedys robilo studio 27 a ktorego teraz nie moge nigdzie znalesc. Wiec jesli ktos wie gdzie mozna zakupic taki zestaw to bardzo prosze o cynk ! Na pewno przyda sie do nastepnej delty !
Chcialem powrocic do tematu "takiego otworka" jak go zgrabnie nazwal JAY_R gdyz ostatnio mialem kolejna okazje pocykac pare zdjec Delty i czywiscie majac w pamieci ten detal zfotografowalem go tym razem bardzo doklanie :



Wracajac do lanci ktora robie na chwile obecna postanowilem przerobic tarcze hamulcowe. Jak pewnie wiekszosc z was zauwazyla tarcze ktore postanowilem uzyc maja dosyc osobliwy blad, mianowicie naciecia wszystkich dyskow sa skierowane w ta sama strone:



Podziekowalem w myslach firmie Heller i wzialem sie do roboty:







Kolejny element ktory trafil do obrobki to pulpit:




Na dzisiaj to tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 21 Lip 2012, Sob 18:32    Temat postu:

Czy na tarczach hamulcowych znajdują się jakieś blaszki?
Bardzo ładnie wszystko wychodzi i oby tak dalej

Pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 23 Lip 2012, Pon 14:05    Temat postu:

Blaszki podobne do tych z 307 WRC Tami. które można dodatkowo kupić.
Pomysł zaadoptowania tarcz od Hellera do Hase powiem szczerze że mi zaimponował. Ogólnie wygląda wszystko bardzo fajnie, no i pomału do celu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 25 Lip 2012, Śro 21:09    Temat postu:

jestem pod wrażeniem. Ja jak swoją Lancie sklejałem kilka lat temu to nie miałem tyle przeróbek i szpachlowania hihihih.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Lip 2012, Nie 11:53    Temat postu:

Nadszedl czas na wieksza aktualizacje prac nad lancia... Ale zaczyne od spraw porzadkowych... A wiec tak, na tarcze trafily blaszki i tak pochodza one z dodatku do 307-mki. Uznalem ze jest to najlepsza opcja jaka moge wybrac by tarcze sie godnie prezentowaly. Z merytoryka tez nie powinno byc wiekszych problemow bo tarcze w rajdowkach byly nacinane w szelaki sposob dlugo przed rokiem 93.
Przepraszam za brak biezacych aktulizacji jak w przypadku 911, ale tym razem jest mi wygodniej pokazac postepy w hurcie...
Prace nad ukladem napedowym:








Prace nad zawieszeniem:

Tyl





Przod




Oslona dyfru:



Efekt ogolny prac nad zawieszeniem i ukladem napedowym:





Jeszcze bardziej ogolnie:




Tak wiec zakonczyla sie pierwsza faza prac nad Delta. Ci z Panow ktorzy robili Lancie moga dopatrzec sie niezgodnosci kolorystycznych niektorych czesci, ale zapewniam ze wszystko wykonywane jest wedlug dokumentacji...
Teraz pozostaje mi tylko skupic sie na karoseri i wnetrzu auta gdyz zawieszenie poskladam do kupy dopiero po zlaczeniu plyty podlogowej z karoseria. Inaczej nie dopasuje katow felg i odpowiedniego przeswitu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 29 Lip 2012, Nie 18:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 01 Sie 2012, Śro 20:16    Temat postu:

Dzisiaj chcialem zaprezentowac karoserie po malowaniu bialym polyskiem.








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25 Sie 2012, Sob 3:18    Temat postu:

Ale ona ładna. Super wygląda. Mam pytanko co do zawiasu. Grzałeś i podginałeś wahacze czy jak je przerabiałeś? Ja wyginałem nad palnikiem w kuchni, bo tak oryginalnie sterczały koła, jak by z safari wrócił i asfaltowe koła założył Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 25 Sie 2012, Sob 11:09    Temat postu:

Poza tym że na kaście lakier jest pięknie położony to ja bym poprosił o trochę informacji na temat tego stojaka na którym leż kasta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 25 Sie 2012, Sob 20:01    Temat postu:

Ten stojak to wyrób Tamiya, no chyba że to jest jakaś kopia ich produktu:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 06 Wrz 2012, Czw 21:13    Temat postu:

Witam!
Przepraszam za cisze z mojej strony ale w zasadzie Woocasch odpowiedzial na pytanie Madmaxa, a odnosnie pytania JAY_Ra to juz odpowiadalem raz ze nie wyginalem wachaczy nad palnikiem bo czesci sa ciekie i po samym wygieciu rekami zostawaly w upragnionej pozycji.
Z biezacych postepow nad Lancia udalo sie:

pomalowac klatke bezpieczenswa




Doszlifowalem i pomalowam fotele





Doszlifowalem i pomalowalem pulpit




Nastepnie wykonczylem deske i dorobilem brakujace elemeny CB radia




Pomalowalem kierownice




Pomalowalem i okablowalem kolumne kierownicza



Polaczylem kierownice z kolumna



Poskladalem caly pulpit w calosc




Na koniec fotka pozostalych elementow ktore niebawem zostana zmontowane:



Jak zawsze dziekuje za wsparcie i obiecuje ze postaram sie prowadzic wrsztat bardziej regularnie...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 06 Wrz 2012, Czw 21:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 17 Wrz 2012, Pon 20:22    Temat postu:

Prace ida wolno ale ciagle do przodu. Ostatnie dni poswiecilem na oklejanie karoseri. Czesc ''bochomazow'' zdecydowalem sie pomalowac farba z dowch waznych przyczyn, mianowicie chce aby gril, lusterka i tylna lotka mialy taki sam odcien co okleiny. Droga sprawa to fakt ze ow ''bochomazy" mialy sporo bledow ktore postanowilm wyeliminowac.









pozostale czesci przygotowane do malowania:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 19 Wrz 2012, Śro 18:30    Temat postu:

Kasta po malowaniu przypominala postac z komiksow Marvela: Hulk w wersji Delta Integrale...







Kasta po sciagnieciu maskowania:








Jest pare rzeczy do drobnych poprawek ale ogolnie jestem zadowolony bo szczerze mowiac myslalem ze bedzie gorzej...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 20 Wrz 2012, Czw 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21 Wrz 2012, Pią 4:44    Temat postu:

O kurcze, ale zaskoczyłeś! Ci powiem, że ja nie lubię zielonego koloru, ale tu szok jak to fajnie wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 24 Wrz 2012, Pon 11:00    Temat postu:

szpaku86 z każdą aktualizacją zaskakujesz mnie coraz bardziej, ale z tym malowaniem to już przesadziłeś... nie wiem czy bym się podjął takiego wyzwania. Moim zdanie wyszło zajebi.... i nie za specjalnie widzę gdzie miałbyś robić poprawki ale jak to zazwyczaj bywa zdjęcia nie oddają w pełni rzeczywistości pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 24 Wrz 2012, Pon 23:27    Temat postu:

Bardzo sie ciesze ze moglem pozytywnie zaskoczyc Kolegow ! Wiec wielkie dzieki za komentarze. Co do poprawek to mialem na mysli tylna klape (lekko farba podeszla pod maskowanie) oraz zniwelowanie progow, ale prace sa raczej kosmetyczne dlatego ciesze sie ze bledy nawet nie zostaly wychwycone.
Na chwile obecna ukonczylem felgi. Niezbedne byly kalki pirelli na opony ktore na szczescie mialem z pozostalosci zestawu Lanci 037:




I efekt koncowy:



Od piatku zajmuje sie kalkami, ogolnie jest ich tyle:



Dokladniej rzecz biorac obecnie skupilem sie na zielono-zlotych ''bochomazach'' a mianowicie wycinam i dopasowywuje to co jest potrzebne:



Mam nadzieje ze jutro uda mi sie przedstawic czesciowo oklejona kaste bo jestem juz blisko konca pierwszej fazy...

CDN...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Wrz 2012, Wto 18:00    Temat postu:

Zgodnie z obietnica:









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 27 Wrz 2012, Czw 21:43    Temat postu:

Chlodnica Lanci Delty wedlug hasegawy to plaski kawalek plasyku...
Tak wyglada chlodnica dobrze znanej subaru imprezy:



Szalu nie ma ale ma to przynajmniej ksztalt chlodniyc... Wiec wykonalem odbitke:




A tak teraz wyglada nowa chlodnica Lanci :



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 27 Wrz 2012, Czw 21:48, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 29 Wrz 2012, Sob 15:11    Temat postu:

Kolego, po prostu kolejne etapy prac na Deltą są coraz bardziej interesujące. Kasta już w tej chwili z tymi kilkoma kalkami wygląda super, a co to będzie jak już ją całą okleisz (już nie mogę się doczekać)
Jak tak patrzę na te Twoje poczynania przy Delcie, to zaczynam nabierać ochoty na podobny model, mnie się marzy SUPER DELTA Carlosa Sainza z Rajdu Monte Carlo 1993.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 01 Paź 2012, Pon 19:04    Temat postu:

podziwiam połączenie lakieru z kalkami. Długo dobierałeś odpowiedni odcień zieleni?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 01 Paź 2012, Pon 21:08    Temat postu:

Dziekuje za slowa uznania! Prawie nic nie daje takiego "kopa" motywacyjnego jak dopingujace slowa kolegow po fachu... Co do Lanci Sainza to jest to piekny i wymagajacy model. Mam taki z rajdu Akropolu ale chce w przyszlosci takze zrobic wersje z Mone Carlo. Ogolnie rzecz biorac moje ulubione sezony rajdowe to 91, 92 i 93. Z tych lat wstepnie planuje (a liczba moze sie zwiekszyc) 14 modeli aut rajdowych z czego w skladzie brakuje mi jeszcze 6-sciu.
Jesli chodzi o farbe to nie bylo az tak ciezko znalesc odpowiednia. Okazalo sie ze idealnie spasowal kolor BRUNSWICK GREEN 3 produkcji Humbrola.
Na chwile obecna zajalem sie swiatlami i nawiasem mowiac kosztowalo to troche czasu i oklejania:




Pierwsze efekty:



i kolejne maskowanie:




Zapomnialbym ze dzien wczesniej bawilem sie w maskowanie grila...



No i ogolny efekt :



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 02 Paź 2012, Wto 10:33    Temat postu:

Piękna robota i podziwiam Twoje samozaparcie do maskowania i malowania Wesoly
Jednak mam dla Ciebie taki temat do przemyślenia: czy nie lepiej zamiast pomalowanego na czarno grilla byłoby wyciąć te miejsca i wstawić odpowiednią siatkę? Nie wiem tylko dokładnie co znajduje się za tym grillem, ale patrząc na Twoją pracę to na 100% efekt byłby lepszy od samego malowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 02 Paź 2012, Wto 16:51    Temat postu:

Kolego woocasch, pozwolisz ze sie zacytuje:

''a wiec myslalem zeby pokombinowac z siatka ale ogladalem kilka maszyn innych modelarzy i jak mam byc szczery ich przerobki nie wyszly lanciom na dobre... Moze po prostu zle trafilem ale z doswiadczenia wiem ze lepiej jest pomalowaac dobrze gril niz wycinac i wstawiac plecionke chyba ze ma sie odpowiedni zestaw fototrawiony ktory kiedys robilo studio 27 a ktorego teraz nie moge nigdzie znalesc. Wiec jesli ktos wie gdzie mozna zakupic taki zestaw to bardzo prosze o cynk ! Na pewno przyda sie do nastepnej delty ! ''

Mniej wiec ten sam temat w czerwcu poruszyl Mulczas, a teraz gdy gril jest juz prawie gotowy nie bede kombinowal. Moze przy nastepnej Delcie...
Oczywiscie dziekuje za rade i pozdrawiam !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin