Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Peugeot 206 WRC (Monte Carlo Rally 2000) Delecour/Grataloup
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 15 Sty 2014, Śro 19:18    Temat postu:

Madmax napisal:
Cytat:
poza tym jeśli bym to zrobił to prawdopodobnie pojawiły by się pytania z Waszej strony czy na pewno jestem tego pewien.


Widzac ostatnio ogromna aktywnosc na forum obawiam sie ze nikt by raczej nic nie napisal... A jesli juz ktos by sie pytal to wspomogl bym Cie moja dokumentacja. Ale oczywiscie rozumiem Twoja decyzje, szczegolnie ze raczej rzadko spotkalem sie zeby modelarze decydowali sie na taka malo popularna przerobke wydechu.

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac prace nad oslona pod silnik peugeota ktora poczatkowo wygladala tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Producent modelu zaklada ze cala oslone nalezy pomalowac na srebrno i koniec. Ja zdecydowalem sie znacznie bardziej dopracowac ten element, wiec na poczatek pomalowalem ja na czarno:

[link widoczny dla zalogowanych]

Do orginalnej czesci zdecydowalem sie dolozyc metalowa blache:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Blache nalerzalo oczywiscie dopacowac zeby nie wygladala jak kawalek plastyku pomalowanego na srebrno...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny krok to nalozenie karbonu i kevlaru na oslone i pomalowanie na srebrno blachy:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po sklejeniu czesci dodalem jeszcze 4 nity i efekt koncowy wyglada tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 15 Sty 2014, Śro 20:40    Temat postu:

Co tu dużo pisać, osłona wyglada GENIALNIE!!!. Blacha z nitami prezentuje się świetnie. Mam pytanko: czy malowałeś lakierem lub smoke-iem carbon i kevlar na osłonie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 16 Sty 2014, Czw 10:32    Temat postu:

Ciekawe co jeszcze wymyślimy żeby model był bardziej oryginalny od kolegii

Zajebista robota !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 16 Sty 2014, Czw 17:34    Temat postu:

Jak zawsze dziekuje za Wasze opinie i pochwaly !!

STI22B napisal:
Cytat:
czy malowałeś lakierem lub smoke-iem carbon i kevlar na osłonie ?


A wiec proces karbonowania wygladal tak: najpierw nakladalem karbon, nastepnie malowalem pol-matem, nastepnie nakladalem kolejny karbon w wybranych miejscach i kewlar na koniec.
Chodzilo generalnie o to by oslona nie byla jednolicie pokryta tylko zeby wygladalo na to ze zrobiona jest z kilku nalozonych na siebie warst karbonu jak mialo to miejsce w prawdziwym samochodzie. Na zdjeciach niestety nie widac tego tak dokladnie ale w rzeczywistosci w niektorych miejscach karbon ma inny odcien i inaczej odbija swatlo.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 17 Sty 2014, Pią 10:38    Temat postu:

Płyta pod silnikiem powaliła mnie na łopatki, chyba trzeba przemyśleć swoje działania w waszym towarzystwie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 18 Sty 2014, Sob 19:11    Temat postu:

woocasch napisal:
Cytat:
chyba trzeba przemyśleć swoje działania w waszym towarzystwie.


Nie przesadzaj !

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac prace nad pozostalymi oslonami. Na pierwszy ogien srodkowe oslony ktore poczatkowo wygladaly tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nastepnie pomalowalem oslony na czarno, usunolem orginalne sroby by w te miejsca wstawic nity:

[link widoczny dla zalogowanych]

I efekt finalny czyli oslony pokryte karbonem i kewlarem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak orginalnie wygladala oslona tylnego dyfra:

[link widoczny dla zalogowanych]

Oslona wymagala o wiele mniejszych nakladow pracy gdyz jest tylko srebrna:

[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie oslony razem:

[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarka do plyty podlogowej:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 27 Sty 2014, Pon 22:02    Temat postu:

Witam.

Dzisiaj mala aktualizacja z postepow prac a mianowicie kilka fotek karoseri Peugeota ktore wolno ale sukcesywinie zyskuje kalkomanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na chwile obecna przod i srona kierowcy ale niebawem pojawi sie reszta...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 28 Sty 2014, Wto 0:22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Sty 2014, Śro 19:14    Temat postu:

Zgodnie z obietnica ciag dalszy oklejania karoseri:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta kalek trafi na model po malowaniu bezbarwnym i polerce

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 30 Sty 2014, Czw 10:36    Temat postu:

Kalki ładnie siadły... czekamy na więcej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Lut 2014, Pon 22:59    Temat postu:

Witam !

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac kolejne foto-story, tym razem z prac nad pulpitem modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdecydowalem sie zmienic kilka elementow w konsoli 206-stki a mianowicie wyciolem przelaczniki:
-swiatel awaryjnych
-pompy wodnej
-pompy zraszacza intercoolera
(to te 3 na gorze konsoli)

-regulator podtrzymania tubiny (po prawej)
-przycisk startowy (po lewej pod przelacznikami swiatel mijania i swiatel przeciwmgielnych)

Dwa ostatnie zostana zastapione nitami.
Tak pulpit prezentowal sie po podkladzie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie konsoli centralnej:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Koncowki nawiewow pochodza z zestawu blaszek, podobnie jak przednia obudowa wyswietlacza pilota, dodatkowo nad kazdym z przelacznikow widnieje naklejka ulatwiajaca zalodze operowanie pojazdem:

[link widoczny dla zalogowanych]

A tak prezentuje sie juz prawie ukonczony pulpit:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Brakuje jeszcze kilku detali takich jak telefon z uchwytem ale o tym nastepnym razem.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 16 Lut 2014, Nie 16:38    Temat postu:

Witam !

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac dwa elementy modelu.

Pierwszy to telefon komorkowy:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny element 206 to chlodnica:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po malowaniua:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po dopracowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thombike




Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 16 Lut 2014, Nie 17:58    Temat postu:

To ja powiem to co moja zona zwykła jak widzi takie coś - jezus maria wariat! Wesoly Czapki z głów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 17 Lut 2014, Pon 11:08    Temat postu:

Deska bardzo ładna... chłodnica jeszcze lepsza...

Masz jakąś dokumentację zdjęciową odnośnie płyt po podwoziem ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 17 Lut 2014, Pon 16:50    Temat postu:

Jak zawsze dziekuje za komentarze !

Madmax napisal:
Cytat:
Masz jakąś dokumentację zdjęciową odnośnie płyt po podwoziem ??


Mam. Cos budzi Twoje watpliwosci ze pytasz ?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 17 Lut 2014, Pon 17:31    Temat postu:

szpaku86 napisał:
Cos budzi Twoje watpliwosci ze pytasz ?

Po raz kolejny wyczuwam złośliwość w Twojej wypowiedzi...

Pytam... bo chciałem zrobić podobnie jak u Ciebie tylko na zdjęciach które mam nie widać tego tak dokładnie, dlatego odpuściłem temat - jak czegoś nie jestem pewien bo nie mam na to odpowiedniej dokumentacji to zazwyczaj robię zgodnie z instrukcją


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 17 Lut 2014, Pon 20:15    Temat postu:

Kokpit i chłodnica wyglądają super. Nokia też prezentuje się dobrze, ale ... czy przypadkiem ekran nie "śnieży" Wesoly
Taki żarcik. Naprawdę wszystko jest extra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 18 Lut 2014, Wto 0:43    Temat postu:

Madmax napisal
Cytat:
Po raz kolejny wyczuwam złośliwość w Twojej wypowiedzi...


Psychologiem nie jestem ale wydaje mi sie ze jestes przewrazliwiony.... Jezyk Pytalem bo pomyslalem ze wykryles jakas nieprawidlowosc jak w przpadku boczkow !

Skoro pytasz o dokumentacje to czesc juz widziales a mianowicie to zdjecie :

[link widoczny dla zalogowanych]

Widac na niej dwie oslony (w poziomie) pokryte karbonem i (ich pionowe czesci zrobione) z kewlaru.

Jesli chodzi o oslone tylnego dyferencjalu to wedlug instrukcji ma byc pomalowana na czarno (przypuszczalnie karbon):

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to jednak blad na ktory wpadlem przegladajac zdjecia Peugeota ktorego fotografowalem w 2012 roku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak widac oslona jest srebrna, ale uznalem ze poszukam jeszcze innych 206-stek zeby miec pewnosc:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam wiec nadzieje ze powyzsze zdjecia wystarczajaco dowodza co ma jak wygladac ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 18 Lut 2014, Wto 10:41    Temat postu:

szpaku86 napisał:
Pytalem bo pomyslalem ze wykryles jakas nieprawidlowosc jak w przpadku boczkow !

Jeśli bym wykrył jakąś nieprawidłowość to bym do swojej opinii dorzucił zdjęcia tak jak było w przypadku boczków - raczej nie mam w zwyczaju rzucać oskarżeń na wiatr a argumenty zdjęciowe dawać dopiero jak wywiąże się gorliwa dyskusje - zresztą innych do tego też namawiam.
Dziwi mnie natomiast fakt że moje pytanie po raz kolejny zostało potraktowane jako forma ataku że "ktoś coś źle zrobił", pytanie jak pytanie, tyle i aż tyle.

szpaku86 napisał:
Widac na niej dwie oslony (w poziomie) pokryte karbonem i (ich pionowe czesci zrobione) z kewlaru.

Jeśli chodzi o pokrycie karbonem to na zdjęciu tego tak dokładnie też nie widać, ale biorąc pod uwagę że płyta powinna być czarna (zgodnie z instrukcją) skłaniał bym się ku tej samej konkluzji

Możesz napisać jeszcze słówko odnośnie tej blachy której użyłeś do wykończenia tych płyt ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seweryn




Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń

PostWysłany: 18 Lut 2014, Wto 11:08    Temat postu:

Może cała konstrukcja tej pokrywy jest z kewlaru a os spodu jest blacha przykręcona?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Thombike




Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 18 Lut 2014, Wto 18:20    Temat postu:

To by sobie trzeba było zadac pytanie po co do materiału 3 razy wytrzymalszego od stali przykręcać blachę? Nie...to jest blacha i to gruba....dlatego jest blachą. Z kevlaru robi sie osłony nakierowane na aerodynamikę, bo to są stosunkowo cienkie płyty, natomiast osłona dyferencjału musi wytrzymać naprawdę ostre charatanie i udeżenia nawet konkretnych głazów. Tak grubych płyt (bo to widac jest ok. 3-4cm) z materiału Karbon/Kevlar po prostu sie nie robi bo nie ma to za wiele sensu a kosztuje trochę więcej niz kawał płyty...czasem tytanowej, jeśli chodzi o zespoły fabryczne.
A najlepiej zapytać Mikołaja Sokoła...jak nawet nie wie to zapyta Roberta i otrzyma 100% pewną odpowiedź co tam jest...nie tyko w Peugeotach Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 19 Lut 2014, Śro 0:00    Temat postu:

Madmax napisal:
Cytat:
Możesz napisać jeszcze słówko odnośnie tej blachy której użyłeś do wykończenia tych płyt ??


Nie bardzo wiem co moglbym jeszcze napisac a co nie zostalo pokazane na zdjeciach z prac nad tymi elementami...?

Przednia blacha wykonana jest z odpowiednio docietego kawałka polistyrenu, nastepnie nawiercanie, malowanie na srebrno, przyklejenie do oklejonej karbonem i kewlarem oslonie i gotowe. Tyl to orginalne oslony tamiyi odpowiednio pomalowane lub oklejone jak pokazalem na zdjeciach...

Dzisiaj natomiast chcialbym zaprezentowac podstopnice Peugeota.
Jako pierwsza podstopnica wraz ze zbiorniczkiem od strony kierowcy:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wygladala po malowaniu, usunieciu zakretki i obklejaniu kewlarem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt koncowy - nowy korek, mata antyposlizgowa:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak przed pracami wygladala podstopnica pilota:

[link widoczny dla zalogowanych]

Podstopnica obklejona kewlarem i pomalowanymi kolkami anyposlizgowymi:

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt koncowy gdzie dodalem panel z wlacznikiem wycieraczek ktore obsluguje pilot:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 19 Lut 2014, Śro 10:29    Temat postu:

Po prostu jak patrzyłem na nią myślałem że to prawdziwa blacha dlatego podpytałem... jak widać jakość wykonania jest bardzo dobra bo się nabrałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Lut 2014, Czw 23:15    Temat postu:

Madmax napisal:
Cytat:
Po prostu jak patrzyłem na nią myślałem że to prawdziwa blacha dlatego podpytałem... jak widać jakość wykonania jest bardzo dobra bo się nabrałem.


Kto pyta nie bladzi ! no i dziekuje za komplement o tej jakosci...

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac prace nad klatka bezpieczenstwa. Po malowaniu (juz dawno temu) wygladala tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu na chwile chcialbym sie zatrzymac i wypomniec (kolejny) blad producenta modelu, mianowicie zle wskazali miejsca klatki ktore nalezy pomalowac na czarno:

[link widoczny dla zalogowanych]

Po malowaniu klatka wygladala tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nastepna czynnosc to nakladanie naklejek z producentem klatki i panele karbonowe na rurach klatki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozpoczolem rowniez prace nad okablowaniem 206 - oto skromne poczatki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niebawem dalsza relacja z prac nad klatka.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 20 Lut 2014, Czw 23:37    Temat postu:

Nie no osłabiasz mnie Krzychu...to co wyprawiasz to jakaś masakra...nie wiem co napisać.
Ale poważnie robota na najwyższym poziome z dbałością o detale...mam takie pytanko co to za kabelki...może jakiś producent nr. katalogowy - sklep...
Ależ tu na tym forum jest poziom....oby tak dalej...

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Lut 2014, Wto 10:49    Temat postu:

Powerpablo napisal:
Cytat:
mam takie pytanko co to za kabelki...może jakiś producent nr. katalogowy - sklep...


Widze Pawle ze te kable nie daja Ci spokoju bo juz pytasz o nie juz drugi raz... Podobnie jak w Celice sa to kable grubosci 0.3 :

[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystke dane sa na opakowaniu na powyzszym zdjeciu ja dodam tylko ze kupuje owe druciki w sklepach Hobbycraft w Zjednoczonym Krolestwie.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 25 Lut 2014, Wto 11:47    Temat postu:

hej
dlugo mnie nie było bo mi się odechciało sklejać modele.
oczywiście po tym co zobaczyłem co robi Krzysiek.
Jestem pod wrażeniem więc nie wiem czy jest sens wstawiać coś w moim warsztacie.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 25 Lut 2014, Wto 12:40    Temat postu:

ccsrally napisał:
Jestem pod wrażeniem więc nie wiem czy jest sens stawiać coś w moim warsztacie.
pozdrawiam

Byś się wstydził tak mówić... moje skorupki też najładniejsze nie są ale jednak ktoś musi coś na tym forum pokazywać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 04 Kwi 2014, Pią 21:26    Temat postu:

Witam !

Po dłuższej przerwie wracam do akcji ! Przyznaje się bez bicia ze niemal trzy tygodnie miałem całkowity modelarski zastój nad czym ubolewam. Wiec zacząłem nadrabiać zaległości na forum i w zasadzie cały ten tydzień walczyłem z karoseria Peugeota. Panowie wybacza mi brak chronologii w relacji gdy chciałem Wam zaprezentować ukończoną klatkę bezpieczeństwa ale ta nie jest jeszcze ukończona wiec wrócę do niej w niedalekiej przyszłości...

No wiec do rzeczy!
Przed przerwa 206-stka pomalowana została bezbarwnym a następnie wypolerowana. Kolejny krok to już mam nadzieje ostatnie maskowanie modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

I tak oto Peugeot zamienil się w kokon...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodziło oczywiście o to by pomalować pletwy na dachu oraz słupki.
Następnie model zyskał linie podziału blachy, obramowki szyb, nosek czyli logo z lwem, pomalowane zostały także wloty powietrza na masce, końcówki spryskiwaczy, klamki czy tez tylna antrapka na klapie. Oto efekty:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I kilka fotek bez podstawki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czekam na Wasze uwagi i spostrzeżenia !

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 04 Kwi 2014, Pią 22:39    Temat postu:

No co mogę napisać?
o już wiem, chciało Ci się oklejać tak kastę żeby tylko pomalować płetwy na dachu?
A tak poważ to prezentuje się zacnie buda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 10 Kwi 2014, Czw 11:29    Temat postu:

Ccsrally napisał

Cytat:
chciało Ci się oklejać tak kastę żeby tylko pomalować płetwy na dachu?


Jak głosi stare przysłowie; cel uświęca środki... Powiem tak, jak by mi się nie chciało tego czy tamtego to po co w ogóle robić modele samemu? kupował bym sobie gotowce w skali 1:43 i po sprawie...

Dzisiaj chciałby pokazać kolejna przeróbkę nad która ostatnio pracowałem a do której niezbędny był karbon:

[link widoczny dla zalogowanych]

Te elementy to brakujaca czesc oslony pod silnik Peugeota:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby calosc oddawala orginal trzeba było dorobić jeszcze te dwa elementy:

[link widoczny dla zalogowanych]

A tak wygląda przymiarka :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejna rzecz która się zająłem to siatka w zderzaku:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

206 zyskała również oczy:

[link widoczny dla zalogowanych]

Siatki wstawione, listwa pod zderzak, lampy, nity czyli śruby do elektrowni i te trzymające zderzak trafiły na swoje miejsce. Zapomniałbym napisać o brakujących naklejkach które tez już sa na masce i zderzaku. Efekt jest taki:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 10 Kwi 2014, Czw 11:34    Temat postu:

Bajeczna robota Wesoly cóż więcej dodać. Takie elementy jak nity i super odwzorowana osłona pod silnik to po prostu majstersztyk w Twoim wykonaniu Krzyśku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 10 Kwi 2014, Czw 15:40    Temat postu:

Lew pokazuje pazury! Płyta- mistrzostwo, lampy- sterylna robota, a nity i śruby to już mnie powaliły na kolana, oby tak do końca!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 11 Kwi 2014, Pią 10:25    Temat postu:

Genialna robota! Dbałość o detale jest wręcz powalająca i dlatego trochę mnie zastanawia czy planujesz jakoś zamaskować szpary między podwoziem a nadwoziem w rejonie nadkoli? Wiem, że po zamontowaniu kół i uzbrojeniu wnętrza nie będzie to aż tak widoczne jak teraz, ale jednak może w niektórych miejscach nieco razić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Kwi 2014, Pią 11:03    Temat postu:

Tradycyjnie dziękuje za pochwały i komentarze !!

Woocasch napisał:

Cytat:
czy planujesz jakoś zamaskować szpary między podwoziem a nadwoziem w rejonie nadkoli?


Nic się nie boj ! Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to nadkola będą wykończone kewlarowymi panelami jak w prawdziwym samochodzie.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 11 Kwi 2014, Pią 13:57    Temat postu:

I takiej odpowiedzi oczekiwałem! Ale nie idź na łatwiznę, żaden tam plastik z kalką imitująca kewlar, ma być prawdziwa, miniaturowa płyta kewlarowa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Kwi 2014, Sob 2:41    Temat postu:

Woocasch napisał:

Cytat:
Ale nie idź na łatwiznę, żaden tam plastik z kalką imitująca kewlar, ma być prawdziwa, miniaturowa płyta kewlarowa Very Happy


Teraz to już pojechałeś... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Kwi 2014, Pon 9:03    Temat postu:

Sterylna robota... czekam na więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 15 Kwi 2014, Wto 18:42    Temat postu:

madmax napisał:

Cytat:
czekam na więcej.


Mówisz i masz !!

Dzisiaj kolejna seria fotek z prac nad 206-szustka.
Na początek trochę karbonu na pokrywę wlotu powietrza:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejna detal to daszek wlotu powietrza do kabiny:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dodatkowo zająłem się kloszami tylnych lamp modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Daszek trafił na dach wiec nie było już co zwlekać i nałożyłem plastron numeracyjny. Tu chciałbym powiedzieć kilka słów gdyż plastron z oryginalnych kalek na rok 2000 był za duży wiec postanowiłem użyć mniejszego z modelu z roku 2001 gdzie tamiyia poprawiła swój błąd. Pojawił się problem z numerem gdyż ten z zestawu 2000 był zrobiony pod za duży plastron... Wiec po raz kolejny użyłem kalek z modelu 2001 gdzie z numeru 16 wyciąłem 6-stke i wkleiłem ja na odwrót. Oto efekt:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli chodzi o resztę karoserii to na drzwi trafiły numery startowe jak i brakujące zamki wykonane z nitów, tył modelu zyskał brakujące kalki, klosze tylnych lamp oraz śruby mocujące zderzak (również nity):

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Reszta detali takich jak zaczepy do holowania czy zapinki na maskę i tylna klapie trafia na model dopiero pod koniec prac nad modelem. Wygodniej będzie nawoskować model bez tych detali.

Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 23 Kwi 2014, Śro 11:48    Temat postu:

Witam

Jako ze karoseria modelu jest już w bardzo zaawansowanym stanie prace skupiły się na wnętrzu miniatury.
Na początek wstawiłem zbiornik paliwa i dodałem przewody paliwowe:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie zająłem się mocowaniem amortyzatorów oraz zasobnikami połączonymi z amortyzatorami:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście zasobników nie znajdziecie w zestawie Tamiyi... Całość trafiła na swoje miejsce i prezentuje się tak :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 24 Kwi 2014, Czw 12:50    Temat postu:

Bak i przewody (jak zwykle u Ciebie Krzyśku) wyglądają wzorcowo.
Kolejne słowa uznania należą się za szczegóły w postaci zbiorniczków do tylnych amortyzatorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 26 Kwi 2014, Sob 20:35    Temat postu:

Dzięki Piotrze !

Zgodzie z obietnica wracam do tematu klatki bezpieczeństwa wraz z dodatkami na niej które zyskały kilka kalek i przewodów:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie wziąłem się za gaśnice i zbiornik z płynem gaśniczym:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zbiornik z płynem gaśniczym zyskał przewód i trafił na miejsce:

[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie pedały:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pedały, podstopnice i gaśnica umiejscowione a swoim miejscu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dzisiaj to tyle.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 27 Kwi 2014, Nie 19:56    Temat postu:

Witam.

Dzisiaj dalszy ciąg walki ze środkiem modelu... Na początek drążek zmiany biegów ze zmieniona podstawa:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie dźwignia hamulca ręcznego :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Elementy trafiły na swoje miejsce. Dodatkowo doszły przewody elektryczne i hydrauliczne:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 28 Kwi 2014, Pon 9:51    Temat postu:

Niby trochę małej dłubaniny a efekt znakomity - bardzo miło się na to wszystko patrzy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Kwi 2014, Wto 20:57    Temat postu:

Dziękuje za pochlebną opinie Madmaxie !
Dla mnie ta - jak ją zgrabianie określiłeś - mała dłubanina to esencja modelarstwa... W brew pozorom wykonanie takiej waloryzacji jest bardzo czaso i praco chłonne, zarówno wykonanie tych detali w czysty sposób jak i znalezienie dokumentacji jak co ma wyglądać.

Dzisiaj chciałem zaprezentować historie pewnej felgi... Początkowo wyglądała ona tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Felgę rozwierciłem i trafiła wraz z reszta felg do malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Felga została zwężona a następnie oklejona i finalnie pomalowana:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to umiejscowienie zapasowki w modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejna rzecz która chciałbym dzisiaj zaprezentować to kierownica z kolumna i deska:

[link widoczny dla zalogowanych]

I efekt finalny polaczenia wszystkich elementów razem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 30 Kwi 2014, Śro 22:49    Temat postu:

Witam ponownie !

Dzisiaj chciałem zaprezentować kolejny detal jaki znajdzie się we wnętrzu Peugeota a mianowicie kask kierowcy i pilota. Do wykonania tych elementów posłużył po raz kolejny model z rocznika 2001 gdzie znajdują się figurki załogi.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie natomiast interesują same kaski wiec trzeba było amputować twarze... Po wycince było sklejanie, szpachlowanie i malowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Żeby nie zanudzać przejdę od razu do efektu końcowego. Dodam tylko ze dodatkowo wyposażył kaski w mikrofony:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny ukończony detal to półka na kaski (bądź tez uchwyt jak kto woli...) która zyskała karbonowa okleinę:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatni element na dzisiaj to fotele które początkowo wyglądały tak :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak prezentowaly się po rozwierceniu, karbonowaniu i malowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie maskowanie i końcowe malowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt końcowy:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzyszof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 03 Maj 2014, Sob 9:02    Temat postu:

Masakra co Ty tu robisz . Szczegóły powalają, najbardziej te kaski to jest majstersztyk!! Naprawdę zaglądanie do tego warsztatu to jest jak odjechanie do innego świata .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 04 Maj 2014, Nie 21:26    Temat postu:

Dzięki Tomku ! Przynajmniej wiem ze ktoś czasami tu zagląda... Ostatnia aktywność na forum daje mi do myślenie czy jest w ogóle sens prowadzić tak rozbudowana relacje budowy. Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję.

Dzisiaj kolejna aktualizacja - fotele zyskały pasy:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny detal w który postanowiłem wzbogacić mojego Peugeota to lamki wykorzystywane przez Pilota podczas nocnych odcinków:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeden z kasków trafił na półkę:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnie półka zyskała dodatkowe wzmocnienia/uchwyty by całość wyglądała jak w prawdziwym samochodzie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 05 Maj 2014, Pon 8:13    Temat postu:

hej
Krzychu taka relacja ma wielki sens. Ja ją oglądam codziennie i widzę ile mi brakuje jeszcze. Jeśli miałbym czas to też bym taką relacje z budowy zrobił. Co do komentowania to musiałbym co twój post pisać Zaje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 05 Maj 2014, Pon 10:37    Temat postu:

Witam po "majówkowej" przerwie.

szpaku86 napisał:
Dzięki Tomku ! Przynajmniej wiem ze ktoś czasami tu zagląda... Ostatnia aktywność na forum daje mi do myślenie czy jest w ogóle sens prowadzić tak rozbudowana relacje budowy. Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję.

ccsrally napisał:
hej
Krzychu taka relacja ma wielki sens. Ja ją oglądam codziennie i widzę ile mi brakuje jeszcze. Jeśli miałbym czas to też bym taką relacje z budowy zrobił. Co do komentowania to musiałbym co twój post pisać Zaje...

Podzielam zdanie ccsrally ja również jestem wiernym oglądaczem takich relacji jak choćby Twoje czy STI22B, są bardzo dobrej jakości, nie dość że cieszą oko to jeszcze bardzo wiele można się nauczyć - tu jest bardzo dobry przykład niby model bardzo znany a widać jak wiele można zrobić żeby był inny niż wszystkie.

Szkoda że nie powiedziałeś wcześniej że będziesz chciał robić kaski bo zaoszczędził byś sobie roboty, Tamiya dodaje puste kaski do Imprez 2001/2002 więc na pewno ktoś z forum ma je na stanie.

Jak zobaczyłem że okleiłeś taśmą maskująca fotele na których już była kalka to trochę nie mogłem uwierzyć że to zrobiłeś - mi zawsze po takich operacjach zawsze kalka odchodziła - a tu niespodzianka fotel nie tknięty.

Robota pierwsza klasa, czekam na kolejne aktualizacje i mam nadzieję że nie zrezygnujesz z dalszych warsztatów.
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 05 Maj 2014, Pon 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 05 Maj 2014, Pon 12:19    Temat postu:

Dzieki za komentarze.

Madmax napisał:

Cytat:
Szkoda że nie powiedziałeś wcześniej że będziesz chciał robić kaski bo zaoszczędził byś sobie roboty, Tamiya dodaje puste kaski do Imprez 2001/2002 więc na pewno ktoś z forum ma je na stanie.


Dzięki za rade, prawda jest taka ze mam te modele i szkoda mi było z nich kraść kaski wiec postanowiłem wykorzystać to co jest oferowane w pudelku peugeota, efekt taki sam tylko trochę więcej pracy...

Madmax napisał:

Cytat:
Jak zobaczyłem że okleiłeś taśmą maskująca fotele na których już była kalka to trochę nie mogłem uwierzyć że to zrobiłeś - mi zawsze po takich operacjach zawsze kalka odchodziła - a tu niespodzianka fotel nie tknięty.


Na szczęście obeszło się bez dramatu, myślę ze wyszło dlatego ze dosyć grubo pomalowałem zewnętrzna stronę fotelów a kalki dobrze siadły po produktach Micro set i sol.

Madmax napisał:
Cytat:
Robota pierwsza klasa, czekam na kolejne aktualizacje i mam nadzieję że nie zrezygnujesz z dalszych warsztatów.


Na pewno skoncze ta relacje, co będzie dalej czas pokarze...

Dzisiaj pokaże wstawione fotele:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Panel obsługiwany przez pilota obklejony seryjnymi kalkami i dodatkowo karbonem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I na koniec lewarek:
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślę i mam nadzieje ze w następnej aktualizacji powinienem już zaprezentować gotowe wnętrze 206-szóstki.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin