Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[KONKURS] Subaru Impreza WRC (Monte Carlo 2001) Burns/Reid
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Lip 2016, Wto 8:48    Temat postu:

Dzięki za komentarze !

Karoseria (mam nadzieje) po raz ostatni trafiła do lakierni;



Teraz model trochę postoi by dobrze wyschnąć, ja natomiast udaje się na urlop co wstrzyma prace na kilka tygodni. Na szczecie puki co wszystko idzie zgodnie z planem ale do zakończenia prac dłuuuuga droga...



Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Sie 2016, Sob 22:15    Temat postu:

Witam

Letnia przerwa w modelowaniu zakończona, wiec żeby nie było ze nic się nie dzieje to tak wyglądają pierwsze efekty polerowania karoserii:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 20 Sie 2016, Sob 22:17    Temat postu:



Czym takie cuda robisz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 21 Sie 2016, Nie 9:59    Temat postu:

Pełna perwersja
Z jednej strony u mnie wychodzi skórka pomarańczy, a znowu z drugiej to chyba trochę przeginasz z połyskiem Wink bo w naturze tak błyszczące rajdówki raczej nie występują


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 21 Sie 2016, Nie 11:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EsKeL




Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: 21 Sie 2016, Nie 10:04    Temat postu:

To chyba efekt tych past Tamki które prezentowałeś w warsztacie Porsche 934? Efekt jest piorunujący.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 21 Sie 2016, Nie 20:40    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Czym takie cuda robisz?


EsKeL napisał:

Cytat:
To chyba efekt tych past Tamki które prezentowałeś w warsztacie Porsche 934?


Tak jak napisał kolega EsKeL efekt uzyskuje dzięki pastom polerskim tamiyi:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zabieg ten stosuje od 2012 a pierwszy wypolerowany model to Toyota Celica 92


madmax napisał:

Cytat:
Z jednej strony u mnie wychodzi skórka pomarańczy, a znowu z drugiej to chyba trochę przeginasz z połyskiem Wink bo w naturze tak błyszczące rajdówki raczej nie występują


Widzę ze powraca stara dyskusja w której już nie raz pokazałem ze samochody rajdowe się błyszczą... No wiec pokaże jeszcze raz na przykładzie subaru z 2001 roku które akurat robię...

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli spojrzeć dokładniej na powyższe zdjęcie to zobaczysz jak w powieszchni lakierniczej odbija się drugie subaru:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli spojzec kolejne zdjecie (tym razem wykonane przez moja Zone) to można zobaczyć jak w nadkolu auta dobija się moja koszula co również swiadczy o wysokim połysku samochodu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak ze jak widzisz nie przesadzam z połyskiem a w naturze występują błyszczące samochody rajdowe, Ja natomiast nie miałem okazji zobaczyć samochodu rajdowego rangi WRC czy ERC ze skórką pomarańczy... Ale możliwe ze na podwórkowych KJS-ach takie cuda natury się zdarzają...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 21 Sie 2016, Nie 20:55    Temat postu:

Ja też wolę błyszczące modele bo przynajmniej widać jak dobrze model zrobiony Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 8:42    Temat postu:

Piękna robota i genialny połysk! Czapki z głów, jest się na kim wzorować.

Wiadomo, że rajdówki na pokazach błyszczą się jak . . . wiadomo co Wesoly Fabryczne wozy są też zawsze bardziej błyszczące, a Subaru chyba tutaj dominowało ze względu na specyfikę lakieru - metaliczny niebieski. Inne rajdówki często są w dużym % obklejone i wtedy tego efektu "lustra" już nie ma. Wg mnie nie ma złotego środka i niemal do każdego auta trzeba podejść indywidualnie Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 8:46    Temat postu:

Krzychu a jaki clear dałeś na budę, bo nie napisałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 10:03    Temat postu:

Zdjęcia które pokazałeś są bardzo fajne ale są zrobione na pokazie/wystawie a każdy doskonale wie jak są takie auta traktowane. Widać również na nich że auto jest błyszczące i że są na nim różne załamania światła i kształtów w odbiciu, ale nie ma w nim aż takiego lustra które udało Ci się osiągnąć. Temat powraca bo ktoś nie może zrozumieć że ktoś inny może mieć inne zdanie na ten temat - przecież ja nigdzie nie napisałem że jest to błąd czy jakaś niezgodność - po prostu uważam że jest to nie naturalne i tak błyszczące auta nie do końca mi odpowiadają - tak samo jak nie napisałem że skórka pomarańczy na modelu jest rzeczą poprawną bo są to niedobory moich umiejętności w budowie modelu, dla mnie bezbarwny to przed wszystkim ochrona kalek przed uszkodzeniem - w tym wypadku oczywiście nie mogłeś powstrzymać się od złośliwości, a do ludzi startujących w podwórkowych KJSach sugeruję mieć odrobinę więcej szacunku bo oni wola kupić komplet slicków niż zadbać o powłokę lakierniczą.
A na koniec jak chcesz już być taki bardzo dokładny to proponuję zacząć kłaść kalki na lakier bezbarwny bo niestety na rajdówkach jest to w taki sposób robione i niestety same kalki to już taśma więc tym bardziej się tak nie błyszczą.

woocasch napisał:
Wiadomo, że rajdówki na pokazach błyszczą się jak . . . wiadomo co Wesoly Fabryczne wozy są też zawsze bardziej błyszczące, a Subaru chyba tutaj dominowało ze względu na specyfikę lakieru - metaliczny niebieski. Inne rajdówki często są w dużym % obklejone i wtedy tego efektu "lustra" już nie ma. Wg mnie nie ma złotego środka i niemal do każdego auta trzeba podejść indywidualnie Wesoly
AMEN

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 10:31    Temat postu:

madamx napisał:

Cytat:
Zdjęcia które pokazałeś są bardzo fajne ale są zrobione na pokazie/wystawie a każdy doskonale wie jak są takie auta traktowane. Widać również na nich że auto jest błyszczące i że są na nim różne załamania światła i kształtów w odbiciu, ale nie ma w nim aż takiego lustra które udało Ci się osiągnąć. Temat powraca bo ktoś nie może zrozumieć że ktoś inny może mieć inne zdanie na ten temat - przecież ja nigdzie nie napisałem że jest to błąd czy jakaś niezgodność - po prostu uważam że jest to nie naturalne i tak błyszczące auta nie do końca mi odpowiadają - tak samo jak nie napisałem że skórka pomarańczy na modelu jest rzeczą poprawną bo są to niedobory moich umiejętności w budowie modelu, dla mnie bezbarwny to przed wszystkim ochrona kalek przed uszkodzeniem - w tym wypadku oczywiście nie mogłeś powstrzymać się od złośliwości, a do ludzi startujących w podwórkowych KJSach sugeruję mieć odrobinę więcej szacunku bo oni wola kupić komplet slicków niż zadbać o powłokę lakierniczą.
A na koniec jak chcesz już być taki bardzo dokładny to proponuję zacząć kłaść kalki na lakier bezbarwny bo niestety na rajdówkach jest to w taki sposób robione i niestety same kalki to już taśma więc tym bardziej się tak nie błyszczą.


A tam od razu złośliwości... Wysublimowane poczucie humoru mam... A co do Chłopaków z KJS-ow to szacun mam, kilku z nich to moi dobrzy kumple Wesoly


kriskristoffers napisał:

Cytat:

Krzychu a jaki clear dałeś na budę, bo nie napisałeś?


Krzychu po raz kolejny użyłem TS -13 do tamiyi.

Dzisiaj chciałem przedstawić bardziej ogólne fotki z prac polerskich modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 10:33    Temat postu:

A wydawało mi się że TS-13 od Tamki żre kalki Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 11:05    Temat postu:

kriskristoffers napisał:

Cytat:
A wydawało mi się że TS-13 od Tamki żre kalki Wesoly


Jak Sam widzisz w tym jak również w poprzednich modelach (na moje szczęście) tak się nie stało. Używam tego lakieru już od lat kładąc go na kalki różnych producentów i jak do tej pory nic złego się nie stało to tez nawet nie szukałem innego bezbarwnego.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 22 Sie 2016, Pon 17:39    Temat postu:

ts13 jest bezpieczny. jak chce sie miec 100% pewnosc, to najlepiej robic male mgielki co 2-3 minuty, a dopiero potem po 15 minutach "zalac" klarem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JB_Virtual dnia 22 Sie 2016, Pon 17:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 26 Sie 2016, Pią 11:05    Temat postu:

Witam

Dzis chciałbym przedstawić prace związane z felgami subaru:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na początek postanowiłem przerobić felgi by pozbyć się niepotrzebnego rantu od wewnętrznej strony felgi. Jest to jedna z tych rzeczy która mało widać aczkolwiek moim zdaniem warto ja zmienić by urealistycznić model.
Oto wspomniany rant:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Porównanie szerokości felg po zmianie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt po zwężeniu i pomalowaniu felgi:

[link widoczny dla zalogowanych]

Porównania przed i po, niby nic a jednak różnica wizualna jest spora:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak prezentuje się felga rozwiercona pod zapas:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny krok to pomalowanie śrub:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatni etap prac to położone kalki i dodane wentyle. Tak prezentuje się efekt finalny:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 26 Sie 2016, Pią 15:31    Temat postu:

No pięknie! I koniec prac coraz bliżej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 27 Sie 2016, Sob 16:23    Temat postu:

Dzięki za komentarz, ja na razie tego końca prac to za bardzo nie widzę...

Dziś chciałbym przedstawić proces malowania silnika modelu.
Na początek maskowanie nr.1 efekt malowania :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie nr. 2 i efekt malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie nr. 3 i efekt malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie nr. 4 i efekt malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maskowanie nr. 5 i efekt malowania:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po ściągnięciu maskowania silnik prezentował się tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatni etap prac to lekki wash i silnik obecnie prezentuje się tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dziś to tyle.

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 27 Sie 2016, Sob 19:28    Temat postu:

Krzychu.....czysto i pięknie....malowania kilka sekund maskowania kilkadziesiąt minut...ale warto dla takiego efektu.
A chłodnica nie malowana?

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 27 Sie 2016, Sob 19:31    Temat postu:

Zgadzam się z przedmówcą - malujesz chwilkę a maskujesz pół dnia Wesoly Super to wyszło nie ma co

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 28 Sie 2016, Nie 0:29    Temat postu:

jak to kazdy rajdowiec, lubi bawic sie tasmami Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 28 Sie 2016, Nie 13:11    Temat postu:

Fajny patent z poprawieniem felg - do zastosowania praktycznie w każdym modelu Tamiyii.
Maskowanie tradycyjnie już - perfekt, choć widzę, że nie oklejasz już wszystkiego taśmą. Mam pytanie o malowanie po drugim maskowaniu - co to za kolor? Jakiś light gun metal lub titanium silver?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 29 Sie 2016, Pon 16:01    Temat postu:

Dzięki za komentarze !

W sprawie chłodnic to dopiero będą malowe, niestety ścianka przed silnikiem zostanie w takiej postaci jak jest teraz - niedoróbka tamiyi, podejrzewam ze jest tam po to aby przednia cześć płyty podłogowej zachowała odpowiednia sztywność...
Kolor po drugim maskowaniu to tak jak Krzyśku sam zgadłeś light gun metal (TS-42).

Dzisiaj chciałbym przedstawić kilka wstępnych fotek plyty podłogowej wzbogaconej o termoizolacje:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 31 Sie 2016, Śro 21:28    Temat postu:

Witam

Dziś druga odsłona płyty podłogowej i termoizolacji która to została przybrudzona by nadać modelowi bardziej realistyczny efekt:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 03 Wrz 2016, Sob 18:10    Temat postu:

Witam.

Oto czym zajmuje się od kilku dni:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak właśnie prezentował się ''surowy'' układ napędowy, hamulcowy i zawieszenie subaru. Najszybciej z pośród tych wszystkich elementów udało mi się skończyć hamulce modelu. Oto kilka fotek z malowania, nawiercania i zakładania blaszek:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niebawem ciąg dalszy...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 04 Wrz 2016, Nie 9:37    Temat postu:

Krzysztof piękna robota na prawdę...szalejesz nam tutaj....ale jak się ogląda taki warsztat to mobilizujesz do działania.....będe miał teraz trochę czasu to podgonie i ja z robotą.

Będziesz obsadzał szpiki w tarczach?????

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 05 Wrz 2016, Pon 11:00    Temat postu:

Dzieki za komentarz Pawle

powerpablo napisał:

Cytat:
Będziesz obsadzał szpiki w tarczach?????


Pokuszę się o szpilki na potrzeby zdjęć modelu ale nie nastąpi to wcześniej niż wtedy gdy model będzie na takim etapie prac jak niegdyś Peugeot:

[link widoczny dla zalogowanych]

Dziś chciałbym przedstawić ciąg dalszy prac nad elementami podwozia subaru. Na początek malowania przedniego zawieszenia:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyl:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozostałe części przedniego i tylnego zawieszenia:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na dziś to tyle,

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Wrz 2016, Śro 11:19    Temat postu:

Witam

Dziś kolejna seria zdjęć prac, tym razem nad układem napędowym modelu.
Na początek skrzynia biegów:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Efekt po washu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przednie półosie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tylny dyfer i wahacze:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wał:

[link widoczny dla zalogowanych]

Element mocowania dyferencjału:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec ogólny efekt prac:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 07 Wrz 2016, Śro 11:35    Temat postu:

Piotr Burdalski jest z Ciebie dumny Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 07 Wrz 2016, Śro 11:39    Temat postu:

Nie znam człowieka Very Happy

A co do malowania super to wszystko wyszło no i foty niesamowicie oddają klimat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kriskristoffers dnia 07 Wrz 2016, Śro 11:41, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 07 Wrz 2016, Śro 12:15    Temat postu:

To powiem ci ze tyle samu tasmy zuzywa ten czlowiek Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Wrz 2016, Pią 10:31    Temat postu:

Witam

Co prawda tez nie zajarzyłem o co chodzi z Piotrem Burdalskim ale skoro jest dumny... to dzięki za komentarze !

Dzisiaj chciałbym przedstawić prace związane z wydechem modelu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na początek wzbogaciłem wydech o pierwsza termoizolacje:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to malowanie:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap to drugą termoizolacja:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak by to powiedział nasz kolega Madmax- ''w naturze takie okazy nie występują'' co w tym przypadku odnosi się do białego wydechu który śnieżnobiały wygląda mało realistycznie...
No wiec przyszedł czas na wash:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolejny etap prac to dodanie sprężynowego łącznika wydechu:

[link widoczny dla zalogowanych]

I czas na efekt finalny:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na koniec kilka przymiarek:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Wrz 2016, Pią 14:05    Temat postu:

Wczoraj zamowilem Lancera z Katalonii 1998 ale... potem zobaczylem te zdjecia i stwierdzilem ze chocbym sie zesral i wspial na wyzyny moich umiejetnosci to nie wiem czy jest sens w ogole sie zglaszac Wesoly nawet dokumentacji tego evo nie moge dobrej znalezc, wiec skupie sie w nim by karoseria byla jak najczystsza, czyli by wszystko sie po prostu lsnilo bo nie mam z czego odwzorowac. zrobie pasy i zapinki i to tyle bedzie. reszta wg instrukcji Wesoly a tu mamy juz zwyciezce...

PS: Burdalski to szef zabezpieczenia RSMP. Zuzywaja hektometry tasmy na oklejenie tras, tak samo jak ty do modeli Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
powerpablo




Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Wrz 2016, Pią 15:19    Temat postu:

Kawał pięknej roboty Krzychu.
Bardzo czysto i profesjonalne...raczej wyłania nam się kandydat do wygrania konkursu......
Z czego zrobiłeś ta sprężynkę do układu wydechowego?

Ja nigdzie nie mogę znaleźć zdjęć podwozia VW polo....

pozdrawiam
Paweł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 09 Wrz 2016, Pią 16:47    Temat postu:

JB_Virtual napisał:
tu mamy juz zwyciezce...


Czyli mamy pakować warsztat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 10 Wrz 2016, Sob 14:58    Temat postu:

Witam

Serdecznie dziękuje za komentarze, aczkolwiek w kwestii wygranej to chciałbym powiedzieć tyle; zwycięscy są na mecie... a do tej zostało jeszcze sporo czasu...

powerpablo napisał:

Cytat:
Z czego zrobiłeś ta sprężynkę do układu wydechowego?


Sprężynę zrobiłem z drutu 0.3 - 0.2mm. Generalnie prosta sprawa, nawijasz drut na drogi drut, wymierzasz jaka długość Cię interesuje, doginasz uszy i gotowe.

Dziś chciałbym zaprezentować prace związane ze zbiornikami paliwa Subaru.
Tak prezentowały się po pomalowaniu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W prawdziwym aucie zbiorniki są z karbonu, to tez pokusiłem się o oklejanie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnim brakującym elementem była termoizolacja, a efekt końcowy prezentuje się tak:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarka:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przymiarka z wydechem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EsKeL




Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: 11 Wrz 2016, Nie 8:13    Temat postu:

Ta spinka na końcu termoizolacji to jak wisienka na torcie. Oj wiem już na kim się wzorować. Świetnie to wygląda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 11 Wrz 2016, Nie 10:55    Temat postu:

Sprężynkę można wziąć z żarówki samochodowej H4 lub H7 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Wrz 2016, Nie 19:10    Temat postu:

Witam

Jak zawsze dziękuje za komentarze !

kriskristoffers napisał:

Cytat:
Sprężynkę można wziąć z żarówki samochodowej H4 lub H7 Wesoly


Na to nie wpadłem... W przyszłości pomyśle !

Dziś chciałbym pokazać przymiarki części nad którymi ostatnio pracowałem. Nie jest to efekt końcowy gdyż części wklejone będą dopiero po złączeniu podwozia z nadwoziem. Brakuje również przewodów od skrzyni biegów, ale tym również zajmę się dopiero pod koniec prac nad modelem.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 11 Wrz 2016, Nie 19:19    Temat postu:

Czy tarcze przednie nie powinny być takie lekko zielone - metalik seledyn? Chodzi mi konkretnie o środkową część.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kriskristoffers dnia 11 Wrz 2016, Nie 19:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 10:23    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
Czy tarcze przednie nie powinny być takie lekko zielone - metalik seledyn? Chodzi mi konkretnie o środkową część.
Kriss a może byś tak podrzucił jakieś zdjęcie itp. skąd wzięło się Twoje pytanie??

No co tu dużo mówić podwozie świetnie wykonane, tradycyjnie czysto i tradycyjnie z fajnymi "smaczkami"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 10:41    Temat postu:

w MC 2002 i myślę, że analogicznie w MC 2001 jest do przyjęcia Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JB_Virtual




Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 11:53    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
tu nic blekitnego nie ma. w sumie auto martina, ale po co w trzech "seryjnych" fabrykach, jeszcze podczas debiutu gdzie 3 egzemplarze na 99% sa identyczne robic nagle inne hamulce ? Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 12:05    Temat postu:

kriskristoffers napisał:
w MC 2002 i myślę, że analogicznie w MC 2001 jest do przyjęcia Mruga

[link widoczny dla zalogowanych]


Ja bym tu obstawiał bardziej efekt użycia lampy błyskowej, a nie faktyczny kolor tarcz. Czy masz inną fotkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriskristoffers
Mr Subaru 1/24



Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 1445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 19:29    Temat postu:

Taka styknie?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Wrz 2016, Pon 21:52    Temat postu:

Witam

Widzę ze Panowie śledzą moje poczynania z wielka czujnością...

kriskristoffers Napisal:

Cytat:

Czy tarcze przednie nie powinny być takie lekko zielone - metalik seledyn? Chodzi mi konkretnie o środkową część.


Znaczy chodzi Ci o piastę?

kriskristoffers Napisal:

Cytat:
w MC 2002 i myślę, że analogicznie w MC 2001 jest do przyjęcia


Analogia raczej się w tym wypadku nie sprawdza... Jeśli by przyjąć ze auto z MC 2002 roku będzie analogiczne do MC 2001 to musiałbym zmieniać szereg detali począwszy od elektorowi która tez jest inna co widać na prezentowany przez Ciebie zdjęciu...

kriskristoffers Napisal:

Cytat:
Taka styknie?


Stykła by gdybym robił model z MC 2002.

No dobra, teraz kilka powodów którymi sugerowałem się malując piasty na srebrno.

1. Przekrój modelu.
W prawdzie ktoś może napisać ze to żaden dowód bo ten może być błędny, ale od czegoś trzeba zacząć:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2. Auto Testowe. Kolejna zdjęcia które można podważyć bo przecież jeszcze to nie sam samochód biorący udział w konkretnym rajdzie...

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3. Prezentacja Subaru. Klejona rzecz która można podważyć bo jak wiadomo samochody pokazowe różnią się swoich ''bojowych'' odpowiedników... Aczkolwiek po raz kolejny mamy do czynienia ze srebrną piastą.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3. Samochód Martina MC 2001. Zjecie ze strofy serwisowej, co prawda trochę ciemne, ale widać ze piasta pastelowa nie jest...

[link widoczny dla zalogowanych]

4. Samochód Burnsa MC 2001. W prawdzie zdjęcie kapkę niewyraźnie ale co raz mniej powodów do podważenia:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5. Auto Burnsa na Serwisie MC 2001. To zdjęcie zaprezentował Krzysiekg a propos innego spornego tematu i mam nadzieje ze rozwieje wszelkie wątpliwości i tym razem:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak doskonale widać na fotce są dwie tarcze z piastami (na aucie i na ziemi) i żadna z nich nie jest koloru zielono - metalik seledyn.
Zbierając w całość powyższe zdjęcia zdecydowałem ze logiczne będzie pomalowanie piast na srebrno...

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 12:42    Temat postu:

Krzychu, Tamiya robi coś takiego jak TS-88, czyli Titanium Silver. Lekko wpada w złoty i myślę, że idealnie nadałby się na te piasty. Ale to już chyba przy następnym modelu możesz spróbować.
Zawieszenie prezentuję się tradycyjnie super. Delikatne ślady zużycia.

Jeszcze wnętrze i model skończony.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:10    Temat postu:

krzysiekg napisał:
Krzychu, Tamiya robi coś takiego jak TS-88, czyli Titanium Silver.
Jak mam być szczery to trochę dziwi mnie ta rozkminka na jaki kolor ma być pomalowana ta piasta, szczególnie że Krzysiek robi model do którego ma dedykowaną instrukcję, oraz znany jest z dbałości o szczegóły. Tamiya ma w swojej ofercie też farby X31 i X32 - myślę że ich użycie było by swego rodzaju kompromisem - wydaje mi się że tak jak zrobił Krzysiek jest odrobinę za jasno i nie ma tego "metalicznego cienia" a ze zdjęć myślę że najlepsze do oceny jest to z prezentacji bo na tych z rajdu mogą już być ślady użytkowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:20    Temat postu:

madmax napisał:
Tamiya ma w swojej ofercie też farby X31 i X32 - myślę że ich użycie było by swego rodzaju kompromisem


No właśnie ts88 to x32 tylko w sprayu....

madmax napisał:
a ze zdjęć myślę że najlepsze do oceny jest to z prezentacji bo na tych z rajdu mogą już być ślady użytkowania.


Nie do końca się zgodzę. Raz tarcza jest mega naświetlona przez lampę błyskową, dwa auto (tarcza) z prezentacji nie koniecznie brało udział w rajdzie.
Przedostatnie zdjęcie załączone przez Krzyśka - z serwisu, jeżeli założymy, że skrzynka z narzędziami obok butów mechanika jest srebrna, to piasta w tarczy leżącej obok już czysto srebrna nie jest.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 14 Wrz 2016, Śro 13:34, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:30    Temat postu:

krzysiekg napisał:
No właśnie ts88 to x32 tylko w sprayu....
Tak wiem bo zakupiłem sobie kilka odpowiedników z spray takich jak semi gloss black czy gun metal, tylko z tego co kojarzę to szpaku86 używa do malowania głównie aero stąd moja wypowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 14 Wrz 2016, Śro 13:33    Temat postu:

No właśnie mi się wydawało, że Szpaku używa głównie TS-ów Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin