Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Toyota Celica GT-FOUR - K. Hołowczyc - Rajd Polski 1996

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 11 Lut 2016, Czw 10:36    Temat postu: Toyota Celica GT-FOUR - K. Hołowczyc - Rajd Polski 1996

Hej,

Od jakiegoś czasu, lepiej nie sprawdzać od jak dawna, dłubię sobie przy Celice ST185 produkcji Tamiya. Jednak nie mam zamiaru zrobić jej w fabrycznym malowaniu tylko w klasycznym i moim zdaniem kultowym malowaniu Stomil Olsztyn i Mobil1.

Na początku zrobiłem to co większość z nas przy tym modelu, czyli wyciąłem bak paliwa i zastąpiłem go nowym wykonanym własnoręcznie. Zmianie uległy też punkty mocowania podwozia do nadwozia, ponieważ otworzyłem boczne wloty w zderzaku. Inne przeróbki to już kosmetyka, ale nie zdecydowałem się na zmiany w tarczach hamulcowych. Po pierwsze nie miałem innych części, a po drugie bałem się, że więcej zepsuję niż poprawię.

Dokumentacja fotograficzna jest bardzo uboga, muszę wreszcie przyłożyć się do robienia zdjęć w miarę postępującej pracy:








Na ten moment wnętrze już jest niemal gotowe, postaram się szybko wrzucić jakieś fotki, ale mam do was pytanie. Jakie macie rozwiązanie kwestii opon i felg? W zestawie są opony całkowicie gładkie, a w 1996 roku stosowane już były opony z bieżnikiem. Niestety na felgi z zestawu nie pasują standardowe opony Tamiya z bieżnikiem Michelina. W ostateczności zostawię to co jest w pudełku, ale może macie jakiś fajny, mało skomplikowany patent na rozwiązanie tego tematu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Lut 2016, Czw 10:45    Temat postu:

Witam !

Jak na razie wygląda super ! Szkoda ze karbonu we wnętrzu nie użyłeś... Czekam na więcej !

Pozdrawiam
Krzysztof


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 11 Lut 2016, Czw 11:53    Temat postu:

Długo zastanawiałem się nad zastosowaniem karbonu na boczkach, ale nie byłem na 100% pewien czy w Hołkowej Celice też był karbon na drzwiach czy nie, więc poszedłem może lekko na łatwiznę i jest tak jak widać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Lut 2016, Pią 17:25    Temat postu:

Mi bardziej chodziło o kanał samochodu- czyli wszystko to co pomalowałeś na czarno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 14 Lut 2016, Nie 14:43    Temat postu:

Krzychu mógłbyś podesłać jakieś zdjęcia z carbonem gdzie go położyć dokładnie w tym samochodzie?

Łukasz czy czasem nie zagalopowałaś się z malowaniem boczków na czarno ?? bo o ile drzwi jak najbardziej to wydaje mi się pola za załogą powinny być już białe (nie jestem tego pewien bo jeszcze nie przechodziłem przez przygotowanie do tego modelu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 15 Lut 2016, Pon 11:18    Temat postu:

szpaku86 napisał:
Mi bardziej chodziło o kanał samochodu- czyli wszystko to co pomalowałeś na czarno.

Fakt, kanał na wielu zdjęciach jest karbonowy, co do podłogi to już wiele zależy od danej sztuki. Jakoś ciężko znaleźć dobre zdjęcia z epoki, nie mówię o odbudowanych autach, czy takich które od lat 90tych przeszły przez kilku właścicieli i nie wiadomo co w nich ktoś zmienił. A fotek wnętrza auta Hołka to już ze świecą szukać.

madmax napisał:
Łukasz czy czasem nie zagalopowałaś się z malowaniem boczków na czarno ?? bo o ile drzwi jak najbardziej to wydaje mi się pola za załogą powinny być już białe (nie jestem tego pewien bo jeszcze nie przechodziłem przez przygotowanie do tego modelu)

Słuszna uwaga, też nad tym chwilę się zastanawiałem, ale zaufałem instrukcji ponieważ np. na tych zdjęciach widać, że boczki są czarne aż do tylnych nadkoli. Oczywiście jak wyżej, nie wiem czy tak samo było u Hołka, ale tak wyszło u mnie. A tutaj kilka fotek jakie znalazłem w sieci:




Niestety z dawnymi modelami są wieczne problemy co i jak zrobić i niestety konieczne są pewne kompromisy. Szkoda, że ta konkretna Celica Hołowczyca poszła z dymem, nie ma się na czym wzorować Wesoly

P.S. Co do mojego wcześniejszego pytania na temat opon i felg, macie jakieś pomysły lub sprawdzone patenty ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 15 Lut 2016, Pon 22:23    Temat postu:

Zaznaczam że to co teraz napiszę to moje przemyślenia i zapytania które mam na temat felg do tego konkretnie modelu.

woocasch napisał:
P.S. Co do mojego wcześniejszego pytania na temat opon i felg, macie jakieś pomysły lub sprawdzone patenty ?
Tak jak napisałeś wcześniej - to kompromis i ja się z tym pogodziłem - ale dalej uważam że te felgi z tymi oponami nie są prawidłowe, ale wynika to i ze względu na konstrukcję samych felg jak i zeskanowanie modelu - tu zdjęcie z wcześniejszego sezonu i mówcie co chcecie ale tu felga wygląda jakoś tak bardziej "mięsiście" - szczególnie że Celicą stoi Ngrupowy Misiek który felgi ma znacznie mniejsze


kolejna rzecz jest taka że w niektórych egzemplarzach modelarze często zakładają znacznie większą rozmiarowo felgę od Escorta Coswortha tak jak zrobił to RCM_T w swojej Celice Stomila i przy tej feldze ta z fabrycznego zestawu Tami wygląda jak od cywila - tu do porównania można wziąć model Subaromana - oraz dorzucić sobie ten film
https://www.youtube.com/watch?v=G1xEI5g8VZ4

ostatnia kwestia jest taka że trzeba by sprawdzić na jakich rozmiarach jeździły wtedy A-grupowe Celici
bo są zdjęcia 92 fabrycznej na podobnej do Coswortha, zą też podobnej wielkości sześcioramienne do ST205 po czym mamy te do Hołkowej Celici - o ile w wersji z Monte jestem w stanie je zaakceptować bo wiadomo warunki i opony na Monte są jedyne w swoim rodzaju o tyle w tej wersji mi nie pasują.

Tak jak wspominałem wcześniej, pomimo przemyśleń napisanych powyżej i braku jakiegoś zamiennika ja zamierzam zostawić te które daje w zestawie Tami


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 15 Lut 2016, Pon 22:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 16 Lut 2016, Wto 16:01    Temat postu:

Moje zdanie jest podobne, felga jest odrobinę za mała, ale jeżeli o rozmiar to bym jakoś to przeżył Wesoly ale gorsze chyba jest to, że opony w zestawie to 100% slicki, a w 1996 opony już były z "bieżnikiem". To co zrobił RCM_T może być zrobione w malowaniu z Kanarów, bo tam taka felga była w użyciu, ale na Polskim chyba nie, tzn. ja nie spotkałem ani jednego zdjęcia czy filmu z taką felgą użytą w Rajdzie Polski.
A macie jakiś pomysł na zrobienie bieżnika w oponie z zestawu lub z jakiego zestawy czy transkitu opona z bieżnikiem pasuje na felgę z zestawu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 16 Lut 2016, Wto 16:27    Temat postu:

Kiedyś chodziło mi po głowie żeby zamienić te felgi np na takie - choć nie jest to ideał.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli mam być szczery to bieżnik zostawił bym w spokoju - osobiście nie zwracam na niego aż tak bardzo uwagi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 16 Lut 2016, Wto 22:00    Temat postu:

Witam
Przyglądam się tak waszym wywodom na temat felg i powiem tak. kiedyś oglądałem transmisje z jakiegos rajdu i pokazywali hołka felgi i opony i z tego co pamiętam to ona stała na 16 calowych felgach. lancery w tamtych czasach jeździły na 15 a escort już stał na 17 lub 18.Więc felgi celicy są jak najbardziej dobre.
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 17 Lut 2016, Śro 9:33    Temat postu:

Dzięki za pomoc, w takim razie felgi zostają na 100%, a co do opon to jeszcze się zastanowię co zrobić, ale na 90% też zostaną te z zestawu. Mimo, że nie są dokładnie takie jak w oryginale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 17 Lut 2016, Śro 11:09    Temat postu:

ccsrally napisał:
Witam
Przyglądam się tak waszym wywodom na temat felg i powiem tak. kiedyś oglądałem transmisje z jakiegos rajdu i pokazywali hołka felgi i opony i z tego co pamiętam to ona stała na 16 calowych felgach. lancery w tamtych czasach jeździły na 15 a escort już stał na 17 lub 18.Więc felgi celicy są jak najbardziej dobre.
pozdrawiam
Wynikało by z tego że fabryczna Toyota w 92 jeździła na rozmiarze bliskim 17/18 - później przeszła na mniejszy rozmiar by w ST205 wrócić do 18









A czy czasem nie jest tak że maksymalny rozmiar felg określa homologacja danej grupy ?? Ja myślałem że od zawsze zakładało się największe możliwie felgi
Do tego ten filmik z Holkiem który podrzuciłem powyżej - felga i opona na mokry asfalt jest większa (takie przynajmniej mam wrażenie) rozmiarowo niż na suchą nawierzchnię ??

moim zdaniem felga u Hołka jest taka jak na tym zdjęciu


na tej fotce też wygląda to znacznie bardziej mięsiście niż to co daje zestaw Tamiy


i jeszcze taki link udało mi się znaleźć - myślę że fani marki wiedzą o czym piszą
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 17 Lut 2016, Śro 11:29, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 17 Lut 2016, Śro 14:19    Temat postu:

Holek na mokrym asfalcie El Corte '96 ma ta sama felge co Sainz na Monte Carlo '92. Pomimo, ze wyglada tak jak felga od escorta to jest jednak mniejsza. Idealnym rozwiazaniem dla kogos kto chce takie felgi umiescic w celice st185 w skali 1/24 jest felga od celicy beemax + opona od celicy monte 93 tamki. Wieczorem podrzuce zdjecia takiego rozwiazania.
Celica tamki z kolami od escorta wyglada nienaturalnie - moim zdaniem oczywiscie.
Pudelkowe felgi i opony sa najblizsze oryginalowi z RP1996.

Krzysiek


Edit:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzysiekg dnia 17 Lut 2016, Śro 20:56, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 18 Lut 2016, Czw 11:20    Temat postu:

Odnośnie felg tamiya to według mnie są one za małe nawet jeśli chodzi o celice z monte `93, a felgi z escorta są znowu troszkę za duże, więc jakie felgi komu pasują to jest po prostu kwestia gustu, bo rozwiązania optymalnego niema. Ja wybrałem malowanie celicy z El Corte, bo mnie bardziej podoba się felga z mniejszym profilem opony i dlatego felga z escorta fajnie pasi. A chcąc mieć feldę 5-cio ramienną z niskim profilem opony niema co przypasować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 18 Lut 2016, Czw 12:32    Temat postu:

Wczoraj z ciekawości porównałem sobie felgi od tej Celici i Lancera V i w porównaniu z 18 od EVO ta felga rzeczywiście jak 17 więc jej założenie nie bedzie prawidłowe - nie mniej jednak dalej uważam że wygląda to nienaturalnie i myślę że jest to kwestia samego zeskalowania kasty i modelu a jak wiadomo u Tami bywa z tym różnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 01 Kwi 2016, Pią 21:36    Temat postu:

Prace pomalutku idą do przodu, na dzień dzisiejszy wnętrze jest gotowe w 100% a podwozie tak w 95% - brakuje jeszcze tylko tylko dodatkowych paneli w nadkolach, ale będę je dodawać gdy połączę karoserię z podwoziem.
A teraz kilka fotek:






Po naszej dyskusji dotyczącej kół postanowiłem nie kombinować i zastosuję to co jest w zestawie:


Teraz pora zabrać się za kastę i finiszować z projektem przed konkursem Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mulczas
forum designer



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: 01 Kwi 2016, Pią 22:51    Temat postu:

Możesz napisać dlaczego biały w środku jest taki kremowy i może mi to umknęło, ale z czego robiłeś flockowanie deski i kubłów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 04 Kwi 2016, Pon 13:32    Temat postu:

Faktycznie biały ma nieco inny odcień, ponieważ malowany był inną farbą. Ale na żywo nie jest to tak widoczne. Wydaje mi się, że sposób robienia zdjęcia - z użyciem lampy błyskowej - tak podkreślił ten kolor. Mam nauczkę na przyszłość, żeby wszystkie elementy malować w jednym rzucie.
Co do flokowania to obecnie robię je w następujący sposób: element maluję na docelowy kolor, po wyschnięciu pokrywam go klejem typu wikol i posypuję mąką (zwykła mąka sypana przez sitko), usuwam nadmiar mąki i po wyschnięciu maluję ponownie na docelowy kolor. Mnie efekt zadowala i wg mnie wygląda to lepiej niż flock, który stosowałem wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 04 Kwi 2016, Pon 13:53    Temat postu:

Flok na desce i fotelach wyglada bardzo dobrze i też jestem zdania że po zastosowaniu patentu z mąką wygląda bardziej naturalnie niż po "flokowaniu"
Czy tylne płyty powinny być przyklejone tak "krzywo" ?? - pytam bo zazwyczaj jest to mocowane bardziej równolegle do podwozia.
Widzę też że z kalkami na oponach wystąpił u ciebie ten sam problem który miałem u siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 06 Kwi 2016, Śro 13:15    Temat postu:

Z kalkami na oponach walczyłem długo i poległem Smutny dobrze, że i tak są w całości, bo niektóre składałem z 3-4 kawałków.
Co do płyt, to inspirowałem się tym filmikiem z dachowania Hołka w trakcie Semperita:

idealnie nie jest, tak samo jak płyta pod silnikiem nie jest taka jak w oryginale, ale bliżej jej do czegoś realnego niż temu co było dane w zestawie. Może uda mi się je jeszcze "wyprostować" Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez woocasch dnia 06 Kwi 2016, Śro 13:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 08 Cze 2016, Śro 13:59    Temat postu:

Post pod postem, ale czasem tak to bywa. Zanim zacznę na "ostro" rywalizację w konkursie, trzeba wreszcie zamknąć otwarty projekt. Jak dobrze kojarzę to dziś mija 20 lat od pamiętnego zwycięstwa Hołka, więc dobrze się to zgrało czasowo.

Na dzień dzisiejszy kasta jest niemal całkowicie oklejona, brakuje jednego elementu, z którym nie wiem co zrobić. Ale po kolei. Stan nadwozia na dzień dzisiejszy:







Jak zapewne zauważyliście "goły" pozostał tylni zderzak. I teraz nie wiem co robić, ponieważ aby wszystko było zgodne z oryginałem:


musiałbym pomalować zderzak i dorobić całkowicie nową kalkę, ponieważ ta z zestawu nie jest biała tylko niebiesko-czerwona:


Co radzicie? Ja chyba zrobię ten zderzak nieco niezgodnie z oryginałem, bo dobrać niebieski kolor do pomalowania zderzaka może być ciężko, a oprócz tego nie mam jak na szybko zrobić kalki, a chcę już mieć ten model gotowy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 17 Cze 2016, Pią 21:22    Temat postu:

Będzie znowu post pod postem, ale trudno Wesoly
Udało się ukończyć prace nad Hołkową Celicą - nareszcie. Zanim wrzucę galerię mały przedsmak, wykończone wnętrze nadkola i jedna fotka gotowego modelu:



Za chwilę zapraszam do galerii


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CHAOS




Dołączył: 07 Gru 2015
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Duisburg/ Kluczbork

PostWysłany: 14 Lut 2017, Wto 20:49    Temat postu:

Hejka

bardzo fajny modelek !!!-własnie dotarły do mnie kalki z MF Zone i nie ogarniam tego za bardzo .
Pytanie :czy malowałeś go na żółto czy to wszystko kalki ? bo jakoś nie wiem który element jest na przedni zderzak tam gdzie tablica rejestracyjna???
i czy niebieski kolor jest niebieski -bo u mnie jakiś taki fioletowy przyszedl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
woocasch




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 903
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 15 Lut 2017, Śro 11:02    Temat postu:

Dzięki za pozytywną opinię.
Co do kalek, to nie wiem czy masz identyczną wersję, bo moje kupowałem bardzo dawno temu. Być może były w nich jakieś zmiany. Żółty to w 100% kalki i z tego co pamiętam to przedni zderzak, a dokładniej element na poprzeczce w grillu był lekko sztukowany. Jak możesz to prześlij mi na PW zdjęcie kalek to zaznaczę Ci co gdzie ma iść Wesoly
Hmmm niebieski jest faktycznie dość ciemny i wpada lekko w fiolet, ale na modelu wygląda dobrze, szkoda tylko, że kalka na tylni zderzak jest skopana i trzeba kombinować Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin