Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna dla strugających w domowym zaciszu

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Toyota Celica Turbo 4WD (Tour De Course 92) Sainz\Moya
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 08 Lis 2012, Czw 20:32    Temat postu: Toyota Celica Turbo 4WD (Tour De Course 92) Sainz\Moya

Witam ponownie !

Na warsztat trafia nowy projekt, a przedemna nowe wyzwania...
Za sprawa 20 rocznicy zdobycia przez Carlosa Sainza drugiego tytulu rajdowego mistrza swiata chcialbym wykonac model samochodu w ktorym to wlasnie siegnal po ten tytul. ST 185 to chyba najpiekniejsza wersja celicy no i malowanie Marlboro... Trudno wyobrazic sobie bardziej klasyczny samochod rajdowy poczatku lat 90-tych, no i oczywiscie Lancia Delta !




Zorietowani w temacie koledzy na pewno wiedza ze Toyota na rajdzie korsyki prezetowala sie nietypowo bowiem byl to jedyny rajd sezonu 92 gdzie celica jezdzila ze zlozonymi przednimi reflektorami...
Jako baze do projektu posluzy ten juz trudny do zdobycia model hassegawy:



Model calkiem fajny ale do tamiyi troche mu brakuje wiec do zrealizowania projektu przeszczepie wiele czesci z modelu monte carlo 93.
Kolejnym problemem hassegawy sa kalki... Model w moim posiadaniu jest juz jakies 4 lata ale wyprodukowany zostal w 1993 roku, wiec dekale wygladaja tak :



Na szczecie firma SHUNKO produkuje owe kalki dzieki ktorym mozliwa jest realizacja tego modelu:





Dodatkowy plus jest taki ze SHUNKO dodalo ocenzurowanie przez hassegaw kalki Marlboro.
Na wstepie to tyle, niebawem rusza pierwsze prace i wiele zmian ktore na pewno przedstawie.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 08 Lis 2012, Czw 21:00    Temat postu:

Widzę Krzychu, że nie zwalniasz tempa Wesoly
Ja niestety mam na razie przestój, nad czym strasznie ubolewam.
Co do modelu, to zapowiada się kolejna wspaniała praca, mam nadzieję i ufam, że model będzie kolejnym małym cudeńkiem, które będzie wzbudzało u nas wszystkich zachwyt i niestety wielką zazdrość Wesoly ale w modelarstwie też i o to właśnie chodzi. Cieszę się, że będzie to rajdówka mojego ulubionego kierowcy i to jeszcze z okresu jego największych tryumfów.
Powodzenia w pracy i z niecierpliwością czekam na aktualizacje.

Ja mam nadzieję ukończyć moje Subaru Impreza WRX 555 z Rajdu Katalonii 1995 i Forda Focusa RS WRC 02 Monte Carlo 2002, które będą uzupełnieniem kolekcji samochodów Carlos Sainza na forum. Może Krzychu uda nam się wspólnymi siłami poskładać wszystkie maszyny Carlosa ???Wesoly
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez STI22B dnia 08 Lis 2012, Czw 21:02, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 09 Lis 2012, Pią 15:31    Temat postu:

Nie ma to jak fajeczki na rajdówce. Projekt zapowiada się bardzo interesująco szczególnie że pierwszy raz się spotykam z tym modelem od Hase, dodatkowo mam nadzieję że skorzystam z jego budowy i podpatrzę "to i owo" co przyda mi się przy okazji budowy Hołkowego Stomila.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JAY_R




Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10 Lis 2012, Sob 1:42    Temat postu:

Ale czad, że Cię matka ziemia spłodziła. Wyprzedzasz moje realizacje i znów będę miał gdzie się wzorować. Ja będę miał pudełkową Tamiya Castrola. Co do kalek, to powiem Ci że gdzieś czytałem, że jak kalki pożółkną, to wystarczy je przykleić do szyby gdzie operuje słońce, przodem do światła i ono zrobi swoje. Ponoć wybielą się elegancko. No i co tu życzyć, Tobie miłego czasu w budowaniu, a nam w oglądaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 10 Lis 2012, Sob 10:23    Temat postu:

Hej
Model prezentuje się zacnie. A nie myślałeś o innej opcji żeby do modelu Tamki przeszczepić części z hasegawy? Zabawy byłoby tylko ze zamknięciem lamp w karoserii z tamki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 20 Lis 2012, Wto 18:10    Temat postu:

Witam ponownie !!
Przepraszam ze nic nie odpisywalem apropo watku mojej Toyoty ale potrzebowalem paru dni na zlapanie oddechu po projekcie Lanci i uporzadkowanie lini produkcyjniej... Ale prace ruszaja !
Piotrku, paroma samochodami Sainz jezdzil w zyciu, fajnie by bylo jakbysmy dali rade zrobic te najbardziej kultowe. Szczerze mysle ze sie uda tylko ile lat to zajmie? Carlos nalezy do grona moich ulubionych i najbardziej cenionych kierowcow ale musze przyznac ze moim zdaniem najleprzym kierowca wszech czasow byl i bedzie Juha Kankkunen (nawiasem mowiac przyjaciel Sainza).
Ostatnio faktycznie dowiedzialem sie ze kalki hase nalezy wystawic w oknie i odzyskaja biel, jednak jesli chodzi o te ktore Wam prezetowalem to problem jest bardziej rozlegly gdyz kalki sa popekane ze starosci wiec raczej juz nic bym z nimi niezdzialal... Ponadto w kraju ktory obecnie zamieszkuje za duzo slonca nie ma...
Jesli chodzi o sugestie Ccsrallyiego to owszem myslalem czy wykonac model na bazie Tamki ale zrezygnowalem z takiej opcji. Powiem tak; Gdybym mial w posiadaniu czarna plyte winylowa ktora byla by "bialym krukiem" to chcialbym posluchac jej razem z cudownym trzaskiem zamiast kupic sobie taka sama w wersji CD co bylo by znacznie latwiejsze... Innymi slowy model jest wymagajacy ale ma ogromny potecjal wiec szkoda by go bylo nie zrobic prawda? Mimo ze bedzie to zanacznie trudniejsze... Ale ja lubie wyzwania.

Teraz kilka fotek karoserii:







A teraz z bliższa kilka zdjec elementow ktore bede musial usunac z karoseri:





Zaznaczone powyzej na niebiesko miejsca to linie podzialu ktorych nie ma a ktore bede musial zrobic.




Wiec na chwile obecna biore sie za wstepne prace na karoseri, przerobek bedzie jeszcze kilka ale wszystko pokaze Wam w swoim czasie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 20 Lis 2012, Wto 18:13, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Sty 2013, Sob 13:30    Temat postu:

Witam !

Po dlugiej swiateczno-noworocznej przerwie wreszcie wracam do akcji ! Niestety postepy w pracach sa znikome ale moze teraz robota nabierze rozpedu... Zasadniczo udalo mi sie zrobic wszystkie poprawki i usuniecia niepotrzebnych elementow o ktorych pisalem w zeszlym roku.

Na poczatek fotki ze szpachlowania:




A teraz efekty szlifowania, poglebiania lini podzialu i usuwania szwow i niepotrzebnych elementow:











Jednym z najwiekrzych mankamentow celicy od hassegawy jest tyl samochodu, mianowicie wymyslili sobie ze ma on wygladac tak :



Ogulnie bylo by OK, troche szpachli staranne malowanie i moze udalo by sie uzyskac taki efekt :



Problem polega na tym ze w jednych rajdach Toyota uzywala zaslepki pod rejstarcja a w innych nie. W rajdzie Korsyki tyl auta wygladal tak:



Wiec musze kombinowac jak przerobic ten felerny element;



Na szczescie mam kilka pomyslow, na pewno tylne lampy beda pochodzic z calicy od Tamiy mimo ze sa wiekrze to trzeba je bedzie jakos dopasowac.
Na chwile obecna to tyle.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eden




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: 12 Sty 2013, Sob 14:17    Temat postu:

Szpaku - tak jak Ciebie ciagnie do mojego miska to po Twojej galerii zaczalem szukac kto by mial na stanie do sprzedania Celice Wesoly (Modelarze to takie troszke "sroki" - co podpatrzy u kogos to tez by chcial - stad sie biora pudelkowe zapasy na szafie hihihi). Osobiscie mam sentyment do tego samochodu. Wiozl mnie nim kiedys Robert Herba. Ale marzy mi sie projekt takiej Celicy Roberta Gryczynskiego. Chociaz w mojej pamieci najbardziej utkwila ST205 z Rajdu Zimowego...

W ogole po glowie chodzi masa pomyslow. Np pierwsza trojka startowa z Rajdu Polski Hołek, Kulig, Kuzaj stojace jeden za drugim. No i ta Celica... Tyle ze o ile pierwszy plan jest prosty to do drugiego bede musial sie bardzo mocno przygotowac i zrobic kalki indywidualnie. Musze na to miec czas bo to kupa roboty. Ale nie mowie nie.

Podsumowujac - strasznie mi sie podoba Twoj projekt Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 12 Sty 2013, Sob 18:18    Temat postu:

Mowisz ze marzy Ci sie Celica... Wiec pozwol ze podniose troche Twoje cisnienie:



Podobnie jak Ccsrally masowo trzaska Peugeoty, tak i ja moge otworzyc dzial sportowy Toyoty... Od ST 165 do ST 205. Moglem dorzucic jeszcze corolle ale niezmiescila by sie w kadrze. Co prawda jeden model sluzy jako tester i dawca organow ale jej zaslugi w moim modelarstwie sa nieocenione.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eden




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: 12 Sty 2013, Sob 20:44    Temat postu:

Boska kolekcja!! NIE LUBIE CIE Jezyk Nie mozna tak denerwowac Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 12 Sty 2013, Sob 20:48    Temat postu:

hej
Dział sportu toyoty w Koloni zawstydziłby się Wesoly
a co do masowej produkcji to szykuję się nowy masowy projekt. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 13 Sty 2013, Nie 9:22    Temat postu:

Ja wykonywanie Toyot rozloze sobie na lata hehe...

Wracajac do wczorajszego tematu to z czesci ktora prezentowalem wczoraj:



Zostalo tylko tyle:



Dodatkowo dorobilem jeszcze jeden element zeby auto bylo bardziej podobne do orginlu:



Czesc jest przerobiona odbitka tego elementu:



Bardziej wtajemniczeni modelarze pewnie wiedza ze czesc pochochodzi transkitu przeznaczonego do Toyoty ST-205:




Po wstepnej przymiarce wyglada to tak:



Dopasowalem rowniez przeszczepione lampy z blizniaczego modelu tamiyi:



Sklamalbym gdybym piszac ze to wszystko zrobilem wczoraj gdyz odbitke wykonalem jeszcze przed przerwa swiateczna, wczoraj natomiast udalo mi sie wszystko dopasowac do siebie. Oczywiscie nie wyglada to jeszcze zbytnio zachecajaco bo elemety wymagaja drobnego dopracowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 14 Sty 2013, Pon 18:04    Temat postu:

Kilka fotek z postepu w pracach a mianowicie ze szpachlowania:





Musialem szpachlowac spojler by usunac niedoskonalosci odlewu tego elementu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 15 Sty 2013, Wto 12:08    Temat postu:

Powiem szczerze że z każdym warsztatem zaskakujesz mnie coraz bardziej, zarówno odnośnie wykonania jak i dokumentacji zdjęciowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 15 Sty 2013, Wto 18:16    Temat postu:

Mam nadzieje ze zaskakuje w pozytywnym tego slowa znaczeniu ?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 16 Sty 2013, Śro 10:29    Temat postu:

Oczywiście że w pozytywnym, ciekaw jestem co wymyślisz jeszcze...

EDIT: możesz napisać co nałożyłeś na wlew paliwa i na spojler ?? to zwykła szpachla czy jakiś inny wynalazek ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez madmax dnia 16 Sty 2013, Śro 17:18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 16 Sty 2013, Śro 21:50    Temat postu:

Widzisz budojac modele firm takich jak hassegawa mam spore mozliwosci by zaskakiwac. Takie miniatury wymagaja do modelarza wiele wyobrazni i kombinowania zeby uzyskac przyzwoity efekt...

Teraz efekty szpachlowania:





Ewentulane niedociagniecia wyjda po malowaniu podkladem.
Odnosnie szpachlowki o ktora pytales to ta sama ktorej uzywam juz od dawna. Pisalem juz o niej apropo modelu Porsche 911 ale w ramach przypomnienia:



Teraz troche o zagadnieniu ktore poruszylem w temacie subaru Holowczyca budowanego przez kolege Edena a mianowicie uzywania przez zespoly rajdowe roznych rodzajow zderzakow. Na przykladzie Celicy na jednych rajdach zderzak auta jest przystosowany do montowania na nim elektrowni (widoczne sa dziury na kolki mocujace chalogeny):




A na innych rajdach (takich jak rajd Korsyki) zderzak nie ma dziur pod kolki:




Drogie zdjecie przedstawia samochod ktory mialem okazje sfotografowac w 2011 roku i na jego podstawie bede odwzorowywal wnetrze w moim modelu.

Mimo roznic w zderzakach zmianie nie ulega maska samochodu ktora ma dziury pod kolki mocujace elektrownie:



Na moim modelu wyszlo to tak :




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 17 Sty 2013, Czw 11:03    Temat postu:

Ciekawe spostrzeżenia odnośnie tych zderzaków, nigdy jakoś nie wnikałem w to aż tak dokładnie.
O tej szpachli rzeczywiście wspominałeś... starość nie radość... pamięć nie ta sama
Te po szpachlowane elementy wyglądają bardzo dobrze, ale tak jak piszesz zawsze wychodzi wszystko po podkładzie.
Czekam na kolejne efekty prac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 17 Sty 2013, Czw 21:14    Temat postu:

hej
pewnie zderzaki z dziurami pod kołki na halogeny są wzmacniane odpowiednio żeby halogeny w trudach rajdu nie odpadły, a co za tym idzie więcej ważą więc zakładane były na rajd w którym miały być odcinki nocne a gdzie nie było zakładano zwykły lekki zderzak bo każdy kilogram był na wagę zwycięstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 18 Sty 2013, Pią 19:12    Temat postu:

Bardzo ciekawa i logiczna teoria Panie Ccsrally! Realnosci dodaje jej fakt ze toyota borykala sie z nadwaga celicy przez wiekrzosc sezonu 92. Chlopaki z Niemiec probowali zbic wage za wszelka cene by byc bardziej konkurencyjnym w stosunku do Lanci. Tak na prawde udalo sie im dopiero w 93 ale to inna historia... Wiec mozesz miec slusznosc w tej kwesti.

Wracajac do mojego modelu chcialem Wam pokazac zdjecia na jakie trafilem zbierajac dokumentacje :




Chcialem zwrocic uwage na felgi jakie zastosowala Hassegawa bo nie sa zbytnio podobne do tych realnych:



Na surowo i z bliska wyglada to tak :





W zwiazku z tym ze nie bardzo mi sie podobaja te felgi i zwyczajnie nie wygladaja jak wygladac powinny postanowilem uzyc felg firmy Big Model:




Sa to takie same felgi jak do forda escorta coswortha oferowanego przez Tamiye. Jak juz zdazylem sie przyzwyczaic nad felgami trzeba bedzie troche popracowac zeby jakos wygladaly, ale w lanci sie udalo wiec jestem dobrej mysli. Nie obejdzie sie bez przerobek zawieszenia gdyz mam zamiar zastosowac szerokie opony z toyoty 93 ktore rozmiarem do felg pasuja jak ulal.
Pare fotek porownawczych oba komplety felg i opon:







Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 18 Sty 2013, Pią 19:32    Temat postu:

Rzeczywiście, felgi dostarczone przez Hase chyba tylko irytują tak dokładnego modelarza jak Krzysiek, ale chyba nie tylko jego. Felgi z BigModel wyglądają naprawdę super i są zdecydowanie bliższe orginałowi.
Te z Hase wyglądają jak na Rajd Szwecji Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Sty 2013, Pią 18:34    Temat postu:

Plus jest taki ze przynajmniej mam juz komplet oz - tow na zimowy rajd !

Ostatnich pare dni walczylem zeby doprowadzic felgi Big Model do godziwego wygladu - usuwanie szwow itp. efekt na fotce niezbyt jeszcze zachecajacy ale jak naloze farbe to z pewnoscia nabiora ksztalu :



Generalnie karoseria z detalami przygotowana jest juz do malowania podkladem:



Tak jak i podwozie:



A oto czesci zawieszenia i ukladu napedowego ktory bede musial przerobic by dopasowac szersze kola:



Chcialem zwrocic uwage na przednia oslone z wachaczami, tak z bliska wyglada ta z hassegawy:



Niezbyt ciekawia i bogata w detale wiec zdecydowalem sie na uzycie tej z tamiyi:



Problem stanowi wielkosc tej drugiej oslony i umiejscowienie wachaczy. Bede musial ja zmiejszyc i przesunac i jakies 2 - 3 mm do przodu aby zachowac odpowiedni kat kolumny macphersona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 25 Sty 2013, Pią 18:51    Temat postu:

hej
mam pytanko czy te felgi sa metalowe czy to taka żywica?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 25 Sty 2013, Pią 19:05    Temat postu:

Metalowe. Z tego co wiem i z czym sie spotkalem to BigModel robi tylko metalowe transkity.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 25 Sty 2013, Pią 19:05, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 27 Sty 2013, Nie 14:52    Temat postu:

Kurcze jak oglądam postęp twoich prac to normalnie ręką podtrzymuje sobie szczękę Wesoly . Pozazdrościć fachowości. Ta celica będzie super wyglądać w tych barwach. Powodzenia Wesoly .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RCM_T dnia 27 Sty 2013, Nie 14:53, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 02 Lut 2013, Sob 15:40    Temat postu:

Dzieki za slowa uznania.

Wracajac do tematu przedniej oslony, udalo mi sie zaszpachlowac orginalne nawiercenia pod orginalna oslone i nawiercic otwory pod nowa:



Nastepnie byly przymiarki i tak jak pisalem wczesniej oslona jest wieksza co widac na ponizszym zdjeciu:



Wiec zaznanczylem ile trzeba skrocic:



Na chwile obecna oslona wyglada tak:



Skrocenie oslony niestety nie wystarczylo by ja odpowiednio dopasowac i okazalo sie ze musze zmienic troche ksztalt silnika by wszystko spasowalo:



Kolejna rzecza ktora sie zajalem to tylne zawieszenie. To od Hassegawy po przymiarkach wygladalo by tak :



Tylko pojawiaja sie dwa problemy: jeden to taki ze zawieszenie jest delikatnie mowiac daremne jesli chodzi o szczegoly bo pod oslonami nie ma nawet wachaczy:




A druga sprawa to to ze na rajdzie korsyki pod autem nie bylo tych dwoch bocznych oslon tylko jedna na dyfer i tyle... Wiec postanowilem przeszczepic kilka czesci z modelu tamiyi:



Pierwsze prace laczenia czesci z dwoch zestawow:




Chwilowo pozbylem sie stabilizatora ale bedzie on dorobiony w pozniejszych fazach prac. Nastepnie pozbylem sie niepotrzebnych czesci z dyferencjalu i plyty podlogowej :





Teraz plyta podlogowa trafi do ponownego malowania podkladem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 02 Lut 2013, Sob 16:50    Temat postu:

No Krzychu, jak zwykle koronkowa robota w Twoim wykonaniu. Podziwiam konstrukcie zawieszenia z dwóch innych firm Wesoly rzeczywiście Hase pojechała sobie z tym zawieszeniem (konstrukcja nośna na osłonach:D) Zaczyna to wszystko coraz piękniej wyglądać. Powodzenia w dalszych pracach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 02 Lut 2013, Sob 17:32    Temat postu:

STI22B napisał:
... rzeczywiście Hase pojechała sobie z tym zawieszeniem (konstrukcja nośna na osłonach:D)...

Nie pierwszy i nie ostatni to taki przypadek w wykonaniu Hase - z tego co pamiętam to w Focusach od nich jest podobna sytuacja.

Oczywiście pomysł na przeróbkę godny naśladowania, trzymam kciuki za powodzenie operacji... choć akurat w Twoim przypadku mogę być spokojny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RCM_T




Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 02 Lut 2013, Sob 20:32    Temat postu:

Naprawdę podziwiam cię za tak wielkie zmiany w modelu Wesoly . Ja przy takich przeróbkach dałbym sobie spokój Wesoly a u ciebie to wygląda totalnie bezproblemowo Wesoly .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 19:17    Temat postu:

Bezproblemowo powiadasz... Chcialbym zeby bylo tak jak wyglada. Jak bys porozmawial z moja Zona to na pewno opowiedziala by Ci kilka anegdot jak to przez dom niesie sie fala przeklenstw jak cos mi do czegos niepasuje HAHAHA ! Ale wtedy dla uspokojenia puszczam plyte AC piorun DC i walcze dalej z przeciwnosciami modelarskimi...

Dzisiaj chcialem Wam pokazac co udalo mi sie uzyskac z felg ktore zostaly oszlifowane, pomalowane podkladem a nastepnie TS - 26 :




Nastepnie prace jakie wykonalem na karoseri. Na poczatek byla ona pomalowana podkladem ale na dachu wyszly dwa male wglebienia. Co prawda moze pod nastepnymi warstwami farby bledy w odlewie by sie zgubily, ale wolalem nie ryzykowac i szpachlowalem :



Nastepnie po zeszlifowaniu na kaste trafily kolejne warstwy podkladu:





Nastepnie model byl lakierowany a po kilku dniach lekko wypolerowany:













Teraz karoseria w zasadzie jest gotowa na kalki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szpaku86 dnia 05 Lut 2013, Wto 20:51, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eden




Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Będzin

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 20:23    Temat postu:

BOSKOOOOOOO... Po prostu szczeke juz pozbieralem i moge przelknac slinke na nastepne prace

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 20:31    Temat postu:

no no no felgi super hiper.
karoseria również. Piszesz że kasta wypolerowana troszkę, a czym polerujesz? i czy nie boisz się że klar nie siądzie ładnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 05 Lut 2013, Wto 21:00    Temat postu:

Nie no Krzysiu, kasta Celicy wygląda naprawdę super Wesoly , a jak pomyśle o oklejonej kalkami to ślinka sama cieknie
Będzie trzeba kiedyś zbudować jakąś Celice, bo aż wstyd się przyznać, jeszcze nie mam żadnej w kolekcji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 06 Lut 2013, Śro 3:36    Temat postu:

Bardzo ładny lakier, to z aero czy TS? To teraz czas na kalki - dla mnie najprzyjemniejszy etap budowy modelu.
Podziwiam Cię za to, że mając na rynku dostępną Celice z Tamiyi jednak zdecydowałeś się na Hasegawe. O efekt końcowy jestem spokojny, bo pokazałeś już na co Cię stać. Miałem kiedyś Celice z Hase, tą pakowaną przez Revella. Gdy zobaczyłem fotele, felgi i jeszcze kilka innych rozwiązań wylądowała na Alledrogo.

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 07 Lut 2013, Czw 18:17    Temat postu:

Bardzo dziekuje za pochwaly !
Model malowany TS 26 i polerowany pastami i szmatkami tamiyi:



Polerowalem w ramach testu owych past ktorych wczesniej nieuzywalm i przyznam szczerze ze efekt przerosl moje oczekiwania...
Jesli chodzi o kwestie zdecydowania sie na model hasegawy, no cuz, do odwaznych swiat nalezy. Jak skoncze ten model to nie bedzie hassegawa tylko HASEMIYA...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 08 Lut 2013, Pią 16:08    Temat postu:

Czyżby EVO IV się szykuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 09 Lut 2013, Sob 1:15    Temat postu:

Krzysku mozesz rozwinac mysl z EVO IV, bo nie bardzo skumalem...

Dzisiaj chcialem Wam przedstawic szereg prac na ukladzie napedowym celicy a mianowicie proces malowania i maskowania oraz efekt koncowy:









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 09 Lut 2013, Sob 3:19    Temat postu:

Zrozumiałem, że Twój kolejny model to Hasemiya będzie. To ja nie doczytałem Twojej wypowiedzi Wesoly

Piękna i przede wszystkim czysta robota. Pytanie o półośki tylne. Zaznaczyłeś obie czerwonym paseczkiem. Czy nie są one często oznaczane dwoma kolorami (czerwony/niebieski) dla stron lewa/prawa?

Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 10 Lut 2013, Nie 15:59    Temat postu:

Owszem zgadzam sie z Toba Krzysku ze zawzyczaj kolorami oznacza sie strony lewa/prawa, nie przyjmowal bym tego jednak jako reguly poniewaz czasem uzywa sie kryterium przod/tyl. Z reszta zobacz Sam jak oznaczone sa poloski na tym zdjeciu:



Oczywiscie dziekuje za szczegolowe analizowanie postepow moich prac !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
madmax
rallyholick



Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 2937
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów/Warszawa

PostWysłany: 11 Lut 2013, Pon 10:19    Temat postu:

Świetnie wyszedł ten układ napędowy, czerwony/niebieski znacznik jest zrobiony fabrycznie i tylko pomalowany, czy to kolejna twoja koncepcja ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 11 Lut 2013, Pon 21:05    Temat postu:

Kolego Madmaxsie, znaczniki wykonane sa z kolorowych tasm klejacych, wiec jest to koncepcyjny pomysl.

Dzisiaj chcialem Wam pokazac kilka prac na plycie podlogowej modelu, tak wygladala po malowaniu na bialo po usunieciu wszystkich niepotrzebnych elementow;



Nastepnie maskowanie by pomalowac na czarno czesc podwozia ktorych w zasadzie nie powinno byc ale nie warto mi tego bylo wycinac:



Nastepnie wykonalem oslone termiczna i plyta teraz wyglada tak :




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekg




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: 13 Lut 2013, Śro 14:06    Temat postu:

Osłona termiczna to sreberko od papierosów? Jeżeli tak, to czym ją przyklejasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 16 Lut 2013, Sob 13:53    Temat postu:

Oczywiscie jest to sreberko z papierosow, zeby byc dokladnym z cameli (wazne dla tego ze jest mniej blyszczace). Podklejane punktowo klejem szybkoschnacym, cos jak kropelka tylko mniej agresywny i slabszy.

Dzisiaj chcialbym zaprezentowac uklad wydechowy. Tak wygladal po wstepnym malowaniu:



A tak prezetuje sie teraz:





A tak prezentuje sie z plyta podlogowa:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 16 Lut 2013, Sob 13:56    Temat postu:

No Krzyśku, wydech wygląda jak po wygranych odcinkach specjalny Wesoly pięknie przygrzany. Naprawdę piękny detal, niby mało widoczny, ale jak masz szklane pułki, to jak się spojrzy od spodu, to "kopara" opadnie nie jednemu. Powodzenia w dalszej owocnej pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 22 Lut 2013, Pią 19:34    Temat postu:

Tak sie sklada Piotrku ze akurat modele trzymam w szkanych gablotach, wiec detale podwozia beda widoczne jesli model oczywiscie sie uda i trafi na wysoka polke hahaha !

Dzis dalsza aktualizacja prac wykonanych na czesciach podwozia. Na poczatek prace wykonane na oslonie silnika ktora juz wczesniej prezentowalem:



Maskowanie i malowanie:




I efekt koncowy:



Nastepnie zajalem sie oslona tylnego dyfra ktora trzeba bylo wyciac :




Po malowaniu:



Nastepnie wykonczylem czesci tylnego i przedniego zawieszenia:




Kilka fotek jak razem prezentuja sie czesci zawieszenia, uklad napedowy, wydech i oslony przed poskladaniem ich w calosc:





Na koniec aktualizacji fotka wykonanej chlodnicy:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 22 Lut 2013, Pią 23:13    Temat postu:

Poszczególne elementy układu przeniesienia napędu, zawieszenia i wydechu prezentują się wspaniale i jeszcze te zdjęcia. w sumie Krzysiek mógłby się pokusić o wydanie instrukcji fotograficznej jak złożyć dany model Wesoly
...tylko jak początkujący modelarz zobaczy jak to wszystko super wygląda, a przede wszystkim ile kosztuje pracy i czasu, to obawiam się, ze może zwątpić Wesoly
Wielkie słowa uznanie (kolejny już raz Wesoly ) za jakość i pietyzm warsztatu w Twoim wykonaniu. Życzę powodzenia w dalszych pracach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 23 Lut 2013, Sob 21:02    Temat postu:

robota super.
Mam jedno pytanko odnośnie słony silnika tzn jej koloru. Czemu zrobiłeś ja czerwoną nie powinna być koloru kewlaru ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szpaku86




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze, Wisla, Hull

PostWysłany: 24 Lut 2013, Nie 20:28    Temat postu:

Najprostrza dopowiedz na Twoje pytanie brzmi; bo miala byc czerwona... W fabrycznych ST 165 i w 185 do roku 1992 wlacznie stosowano wlasie takie oslony. W odchudzonej i uleprzonej ST 185 z roku 93 oslona byla juz kewlarowa. Polecam przyjrzec sie ponizszemu zdjeciu:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STI22B




Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 570
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hecznarowice

PostWysłany: 24 Lut 2013, Nie 21:06    Temat postu:

Jak dla mnie jest to kolor, którym najczęściej lakierują samochody marki Ferrari, kolor, który jest jedną z dwóch naszych barw narodowych, kolor, który ma krew i kolor, który zakazuje nam jechać na skrzyżowaniu i z tego co pamiętam jest to CZERWONY Wesoly
A tak poważnie, to wszystko zostało dokładnie wyjaśnione i sprawę uważam za zamkniętą, a jeśli ktoś interesuje się rajdowymi Toyotami, to z pewnością wiedział to co napisał Krzysiek odnośnie ciężaru Celicy z sezonów przed 1993 rokiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ccsrally




Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wroclaw

PostWysłany: 24 Lut 2013, Nie 22:20    Temat postu:

Dzięki za odpowiedź i aż się dziwie że toyota nie zrobiła lżejszej płyty z kewlaru przy takim budżecie jaki miała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla strugających w domowym zaciszu Strona Główna -> Auta sportowe - na warsztacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin